عباس‌زاده: دلال نداشته باشی سرت را می‌برند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عباس‌زاده: دلال نداشته باشی سرت را می‌برند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران اگر دلال یا مدیر برنامه نداشته باشی مثل داعشی‌ها سرت را می‌برند.

به گزارش "چغادک نیوز"، عباس‌زاده در خصوص شرایطش در تیم فوتبال پرسپولیس، رفع شدن مصدومیتش، مشکلاتی که میان او و باشگاه نساجی مازندران به وجود آمده و همچنین گله‌هایی که از شرایط خود در تیم فوتبال پرسپولیس دارد صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

 از روز گذشته به تمرینات گروهی تیم پرسپولیس اضافه شدی، بیماری‌ات به طور کامل برطرف شده؟

بعد از یک هفته بیماری که داشتم خدا را شکر کاملا خوب شدم و مشکلی ندارم و دیروز هم تمرین خوبی با سایر بازیکنان انجام دادم اما هر چقدر هم خوب تمرین کنم هر بار درگیر یک مسئله‌ای می‌شوم به طوری که یک روز محروم می‌شوم و یک روز دیگر در ترکیب قرار نمی‌گیرم.

 فکر می‌کنی چه زمانی بتوانی به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردی؟

خودم که خیلی دوست دارم به ترکیب اصلی برگردم اما انگار بعضی آقایان نمی‌خواهند که این اتفاق بیفتد ‌اما من اسمی از کسی نمی‌آورم. هر بار که در تمرین حاضر می‌شوم خوب تمرین می‌‌کنم و هر کاری انجام می‌دهم تا بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم اما انگار قسمت نیست برای تیمم بازی کنم حتی در بازی دوستانه هم برای پرسپولیس گل زدم ولی کار به جایی رسیده که یک دقیقه هم بازی نمی‌کنم و نمی‌‌دانم دیگر باید چه کاری انجام دهم تا بازی کنم البته همیشه می‌گویند که مربیان تمرینات را می‌بینند و بازیکنان را برای ترکیب انتخاب می‌کنند اما من فکر نکنم مربیان تمرینات را ببینند! به هر حال ملاک نظر سرمربی است و من به نظر مربیانم احترام می‌گذارم.

 

 

 فکر می‌کنی چرا محمد عباس‌زاده‌ای که سال گذشته پدیده لیگ برتر شد امسال به نیمکت ذخیره دوخته شده است؟

باور کنید خودم هم نمی‌دانم و نمی‌دانم که چرا می‌گویند من به حاشیه رفتم چون اصلا اهل حاشیه نیستم و همه هم شاهد هستند که نه مصاحبه‌ای انجام می‌دهم و نه به شبکه‌های تلویزیونی می‌روم اما باز هم برایم حرف و حدیث ساخته می‌شود. بعدا هم به موهای سر من گیر دادند و می‌گویند چون به موی سرم می‌رسم دچار حاشیه شدم! مگر بازیکنان خارجی هر هفته مدل موهای سرشان را عوض نمی‌کنند پس چرا آنها وارد حاشیه نمی‌شوند؟! نمی‌دانم چرا این حرف‌ها فقط برای من است! کسانی که می‌خواستند مرا نابود کنند به هدف‌شان رسیدند چرا که من آدمی بودم که بعد از رسیدن به عنوان پدیده لیگ امسال می‌خواستم آقای گل شوم که البته هنوز هم در تیم خودم آقای گل هستم و با اینکه ۸- ۷ بازی است که به من بازی نمی‌رسد و شاید اگر در این بازی‌ها به میدان می‌رفتم الان آقای گل لیگ بودم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما شاید دوندگی نداشته باشم ولی چارچوب‌شناس خوبی هستم و در ۹۰ دقیقه حتما گل می‌زنم.

 با مربیان تیمت برای رفع شدن این مشکل و اینکه چرا بازی نمی‌کنی صحبت کرده‌ای؟

بله با مربیان صحبت کردم و می‌گویند باید خوب تمرین کنی؛ باور کنید که من هم خوب تمرین می‌کنم اما باز هم خبری از بازی کردنم نیست. ببینید من حرف برای گفتن زیاد دارم اما فعلا نمی‌توانم حرف‌هایم را بزنم چون اگر حرفی بزنم خیلی زود پرونده‌ام را زیر بغلم می‌زنند. من حرف‌های زیادی دارم که مطمئن باشید یک روز آنها را خواهم گفت.

 فکر می‌کنی چه کسی در کار تو می‌گذارد و اجازه بازی کردن به تو نمی‌دهد؟

خودم هم نمی‌دانم چه کسی در کارم می‌گذارد و چون نمی‌دانم این فرد چه کسی است غیبت نمی‌کنم و گناه کسی را نمی‌شویم اما هر کسی که هست مرا نابود کرده و همه چیز بر سر لج و لجبازی است. تا الان بدون دلال و مدیر برنامه بودم و بعد از این هم توکلم به خداست و باز هم بدون دلال و مدیر برنامه به کارم ادامه می‌دهم اما باور کنید اگر دلال داشتم الان در تیم ملی بازی می‌کردم! نمی‌دانم چرا فوتبال ایران دوست دارد بازیکنان دلال داشته باشند.

 خب وقتی این شرایط را می‌بینی چرا برای خودت یک مدیر برنامه انتخاب نمی‌کنی تا از این مشکلات راحت شوی؟

دوست ندارم در فوتبال دلال یا مدیربرنامه داشتم باشم هر چند که در فوتبال ایران اگر دلال نداشته باشی مثل داعشی‌ها سرت را می‌برند!

 

 

 فکر می‌کنی در لیگ امسال بتوانی برای پرسپولیس بازی کنی؟

من تا الان تمرین کردم و تلاش می‌کنم و بعد از این هم این کار را خواهم کرد اما اصلا به آینده خودم امیدوار نیستم هر چند که پیش وجدانم ناراحت نیستم چون خوب تمرین می‌کنم و هر وقت بازی کردم برای پرسپولیس یا گل زدم یا مؤثر بازی کردم و با کمترین بازی بهترین گلزن تیمم هستم هر چند که به سایر همبازیانم توهین نمی‌کنم اما آنها هم به اندازه من گل نزده‌اند و واقعا خوشحال هستم که پرسپولیس این روزها می‌برد چون می‌توانم سرم را بالا بگیرم و در خیابان راه بروم.

 البته تو به جز بازی نکردن با مشکل شکایت باشگاه نساجی مازندران از خودت هم روبرو هستی. با این مشکل چه می‌خواهی بکنی؟

قضیه نساجی هم برای من قوز بالا قوز شده چرا که نه مدیرعامل باشگاه به فکر من است و نه سرمربی و حتی سرپرست و هیچ کدام از آنها عین خیالشان نیست که من چنین مشکلی دارم و شاید چون تیم می‌برد کسی به فکر من نیست. من حرف‌های زیادی دارم اما به حرمت پرسپولیس فعلا سکوت می‌کنم چون نمی‌خواهم کسی فکر کند حالا که پرسپولیس برنده می‌شود من در کار تیم می‌گذارم اما از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم که به فکر من باشند چون شکایت باشگاه نساجی هیچ ارتباطی با من ندارد اما به دلیل همین شکایت من محروم شده‌ام و تا باشگاه به نساجی پول ندهد نمی‌توانم بازی کنم اما کسی عین خیالش نیست و هیچ‌کس برای اینکه مشکلم حل شود به من فکر نمی‌کند البته برای پیگیری مشکلم به یکی از مسئولان باشگاه زنگ زدم اما او حرف‌هایی به من زد که از فوتبالیست شدنم پشیمان شدم! حرف‌های زشتی از این مسئول شنیدم که باورتان نمی‌شود و یک روز این حرف‌ها را می‌زنم تا همه بفهمند که بر من چه می‌گذرد. کادر فنی فعلی و قبلی برای پرسپولیس زحمت می‌کشند و کشیدند اما می‌خواهم این را بگویم که پارسال با گل‌هایی که من زدم پرسپولیس از رتبه هفتم به رده دوم آمد و به آسیا رفت و اگر امسال این تیم در آسیا بازی می‌کند به خاطر گل‌هایی است که پارسال من زدم اما الان کسی به فکر من نیست تا مشکلم را حل کند و حرف‌هایی شنیدم که مثل … پشیمان شدم که به پرسپولیس آمدم. پشت سر محمد رویانیان حرف و حدیث زیاد است اما خدا پدر و مادر سردار رویانیان را بیامرزد که اگر به بازیکنان پول نمی‌داد اما حداقل درد و دل‌های آنها را گوش می‌کرد اما الان نمی‌دانم به چه کسی باید حرف‌هایم را بزند. شاید برایتان جالب باشد که به یکی از مسئولان باشگاه زنگ زدم تا مشکلم را به او بگویم اما او من را نشناخت و گفت چه کسی هستی که من گفتم فوتبالیست تیم پرسپولیس هستم! من که پارسال پدیده لیگ شدم و بهترین گل‌ها را برای پرسپولیس زدم مرا نمی‌شناسد و این خنده‌دار است! شاید چون الان تیم می‌برد و نیاز به من ندارند این حرف‌ها را می‌زنند، این مسئول به من می‌گوید حتما حاشیه‌ داری که در ترکیب قرار نمی‌گیری و واقعا نمی‌دانم در پاسخ به این صحبت‌ها چه باید بگویم.

 بالاخره تکلیف تو چه خواهد شد؟

در حال حاضر باشگاه باید ۲۵۰ میلیون تومان به نساجی بدهد تا مشکلم حل شود. شما ببینید که من به چه امیدی باید در تمرین حاضر شوم هرچند که فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم که وارد دردسر شوم اما فکر می‌کنم چون مصاحبه نمی‌کنم توی سرم می‌زنند. من می‌خواهم حرفم را به عادل فردوسی‌پور بگویم تا او در برنامه ۹۰ مشکلاتم را عنوان کند اما مطمئن باشید خیلی حرف‌ها مانده و وقتی آنها را بگویم مردم متوجه می‌شوند که چه کارهایی با من انجام شده و چه بر من گذشته است. از شما هم خواهش می‌کنم همه حرف‌هایم را بنویسید تا شاید کسی پیدا شود و به مشکلم رسیدگی کند.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false