×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سپاهان هم قربانی شگفتی‌سازی ملوان شد/ پیروزی صبا مقابل راه‌آهن

در دو بازی همزمان هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر ملوان با شکست سپاهان به چهارمین پیروزی پیاپی خود رسید و صبا نیز موفق به شکست راه‌آهن شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که نتیجه به دست آمده در پایان این دیدارها به شرح زیر است:

*ملوان یک – سپاهان صفر

گل: فرزاد حاتمی (۱۵)

ملوان چهارمین دیدار پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشت و از سوی دیگر سپاهان یک بار دیگر در رسیدن به صدر جدول ناکام ماند.

*صبا یک – راه‌آهن صفر

گل: جواد کاظمیان (۴۳)
 

برنامه، نتایج کامل،جدول رده بندی و گلزنان لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۵:۳۰ میزبان سپاهان اصفهان بود که در پایان توانست حریف قدرتمند خود را با یک گل شکست دهد. فرزاد حاتمی در دقیقه ۱۶ این بازی روی اشتباه شهاب گردان تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. ملوان که چهارمین برد پیاپی خود را کسب کرده است با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد اما در همان رده یازدهم جدول باقی ماند.

نکته مهم این دیدار تصمیم کمک داور برای منتفی شدن پنالتی سپاهان بود. در حالی که محسن ترکی به نشانه پنالتی در سوت خود دمیده بود، کمک داور با صدا کردن او تاکید کرد بازیکنان ملوان خطایی مرتکب نشده اند تا فرصت پنالتی از سپاهان گرفته شود.

در دیگر بازی همزمان تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف راه‌آهن رفت و با یک گل حریف خود را پشت سر گذاشت. جواد کاظمیان در دقیقه ۴۱ تنها گل این دیدار را به سود میزبان به ثمر رساند. صبا با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول ایستاد.

اولین دیدار امروز را هم پدیده و استقلال صنعتی در مشهد برگزار کردند که در پایان دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند. در دیگر دیدارهای امروز ذوب آهن به مصاف سایپا رفته و استقلال از نفت مسجدسلیمان پذیرایی خواهد کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false