زرینچه: بازی دلچسبی انجام ندادیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زرینچه: بازی دلچسبی انجام ندادیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل وقفه زیادی که در مسابقات لیگ ایجاد شده است نتوانستیم بازی دلچسبی انجام دهیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، جواد زرینچه که در کنفرانس خبری بعد از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان حاضر شد تا به جای امیر قلعه‌نویی پاسخگوی سوالات باشد اظهار داشت: مسابقات لیگ به خاطر وضعیت تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا با وقفه زیادی روبه‌رو می‌شود و به همین دلیل تیم‌ها برای آماده نگه داشتن بازیکنان با مشکل مواجه می‌شوند.

وی افزود: به دلیل وقفه زیادی که در مسابقات لیگ ایجاد شده بازی دلچسبی را انجام ندادیم اما توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و جزو مدعیان قهرمانی باقی بمانیم. اکنون سیر صعودی ما ادامه پیدا کرده و امیدوارم در بازی‌های بعدی این روند را دنبال کنیم. امیدوارم در مسابقات هم دیگر وقفه‌ای نداشته باشیم. البته باز هم وقفه وجود دارد اما برای اینکه کیفیت مسابقات بالاتر رود باید این وقفه‌ها را از بین ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تیم نفت بسیار خوب بازی کرد و با این بازی‌هایی که ما از آنها دیده‌ایم فکر می‌کنم جایگاه فعلی آنها در جدول در خور شأن مسجدسلیمان نیست. امیدوارم شرایط آنها بهتر از این شود.

زرینچه بار دیگر با اشاره به اینکه استقلال خوب بازی نکرد، گفت: کنار آمدن با این وقفه‌ها که در مسابقات لیگ ایجاد می‌شود سخت است در کنار این موضوع مشکلات مالی، زمین تمرین، مرخصی بازیکنان، درگیری‌هایی که در زندگی خصوصی بازیکنان وجود دا رد و همچنین رفت و آمدها تیم را اذیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم سازمان لیگ با تجربه‌ای که کسب می‌کند بتواند در سال آینده برنامه‌ای تدوین کند که تیم‌ها ضربه نخورند. شاید این تعطیلات به نفع بعضی از تیم‌ها باشد اما بیشتر تیم‌ها از این وقفه‌ها ضربه می‌خورند.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false