روایت رزمندگان مقاومت در ویژه‌نامه نوروزی پنجره | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
روایت رزمندگان مقاومت در ویژه‌نامه نوروزی پنجره

ویژه‌نامه نوروزی پنجره در ۳۲۸ صفحه دوشنبه این هفته‌ برروی دکه‌های مطبوعاتی قرار می‌گیرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ویژه نامه نوروزی پنجره این هفته از روز دوشنبه بر روی دکه های مطبوعاتی قرار می‌گیرد. به گفته مسئولان این نشریه این ویژه نامه ۳۲۸ صفحه و استثنائا با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می‌گردد.

این ویژه‌نامه به سراغ شهدای مقاومت در ایران و کشورهای منطقه رفته است. همچنین در بین‌ این افراد شهدای هنرمندی که روایتگر مستند وقایع مقاومت بودند، مانند هادی باغبانی به چشم می‌خورند.

در بخشی از این مجله میزگردی با حضور حسین مرعشی، محمد عطریانفر و غلامعلی رجایی با عنوان «سودای بازگشت به قدرت» و در دو بخش به نامه‌های بهاری‌ای از حضرت آیت‌الله جوادی آملی و حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی گنجانده شده است.

عنوان و جلد این مجله با عنوان «فصل رویش‌ها» با تصاویری از شهدایی همچون مهدی نوروزی، علیرضا توسلی، الله‌دادی، ذوالفاقری، جهاد مغنیه و دیگر شهدای مدافع حرم قرار داده شده است. در این مجله افرادی همچون کریم مجتهدی، غلامرضا اعوانی، عبدالحسین خسروپناه، محسن اسماعیلی، محمدرضا زائری، جواد محدثی، هادی‌ مقدم‌دوست، احمد رهدار، سیدمحمد روحانی، رضا غلامی به عنوان اهل قلم یادداشت‌ها و یا گفت‌و‌گوهایی را در اختیار این مجله قرار داده‌اند.

روایت رزمندگان مقاومت در ویژه?نامه نوروزی پنجره

در بخش سیاست این ویژه‌نامه آثار و گفتارهایی از حمیدرضا جلایی‌پور، کاظم جلالی، پرویز سروری، محمد قوچانی، ناصر ایمانی، مرتضی طلایی، علی خرم، الیاس حضرتی، تقی آزاد ارمکی، علی‌اکبر جوانفکر، غضنفر رکن‌آبادی، حسن کاظمی قمی، یدالله جوانی، فواد ایزدی، سیدجعفر قنادباشی، مهدی محمدی، مرتضی غرقی، حسن‌ بهشتی‌پور، حسن شمشادی وجود دارد.

همچنین در حوزه‌های «ادبیات و هنر»، «اقتصاد» و «اندیشه» نیز گفتارهایی از علی شجاعی صائین، محمدعلی مهدوی‌راد، محمدرضا اسدزاده، سیدمهدی طباطبایی‌نژاد، ارسلان فتحی‌پور، ابراهیم رزاقی، محمدعلی فتح‌اللهی، کمال پولادی، قاسم‌ پورحسن، نجمه کیخا، مرتضی یوسفی‌راد، سیدبیوک محمدی، سیدجواد میری، بهمن اکبری و در بخش «پنجره مثبت» شاهد آثاری از سیدمهدی شجاعی، ابراهیم حسن‌بیگی، تورج زاهدی، محمود حکیمی، غلامرضا امامی و میلاد کیایی خواهید بود.

 
 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false