×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افشاگری شمس درمورد اتفاقات فوتسال

سرمربی تیم فوتسال مس گفت: برای اولین و آخرین بار می‌خواهم به بحث تماس‌ها و بی‌انگیزه کردن بازیکنان پایان دهم، امروز به فدراسیون فوتبال می‌روم تا از طریق حراست و کمیته انضباطی موضوع را پیگیری کنم.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین شمس در مورد ادعاهایی که روز گذشته بعد از شکست چهار بر دوی تیمش برابر تاسیسات دریایی در رابطه با مشکوک بودن عملکرد یکی از بازیکنانش مطرح کرده بود، اظهار داشت: این اتفاق چیز تازه‌ای نبود. سال گذشته هم یک بازیکن از تیم تاسیسات، توپ را به حریف پاس داد و بعد از مسابقه از تیمش اخراج شد. بازی سال پیش تیم حفاری و جنجالی که به پا شد را هم، همه به خاطر دارند.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا تمام مدیران می‌دانند چه کسی با بازیکنان صحبت می‌کنند و آنها را برای بازی تیم‌شان بی‌انگیزه می‌کنند، اما چون مدرک و اراده‌ای وجود ندارد و ممکن است فدراسیون فوتبال پیگیری نکند، پیگیر موضوع نمی‌شوند. ولی امسال من برای اولین و آخرین بار می‌خواهم به این بحث پایان دهم و امروز به فدراسیون فوتبال می‌روم تا از این طریق و همچنین از طریق حراست و کمیته انضباطی موضوع را پیگیری کنم. این موضوع را به آنها اطلاع خواهم داد و اگر اراده‌ای برای برخورد با چنین اتفاقی وجود داشته باشد، فکر می‌کنم می‌توان آن را ریشه‌کن کرد. اگر در این رابطه از تک تک مدیران و بازیکنان فوتسال سوال بپرسید، همه می‌گویند چه کسانی مد نظرم هستند.

شمس تاکید کرد: فرد دیگری هم امسال از این روش استفاده کرد و درحالیکه مربی خیلی مردانه کار کرد اما بازیکنانش ناجوانمردانه بازی را واگذار کردند. در فوتسال ایران فقط دو نفر هستند که این کارها را اجرا می‌کنند و همه هم آنها را می‌شناسند. کسی جرات مقابله با آنها را به دلیل توانایی رسانه‌ای‌شان ندارد. من فکر می‌کنم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال هم باید پیگیر این موضوع باشد تا شر این دو نفر از فوتسال ایران کم شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا مدرکی نیز برای این صحبت‌هایش دارد، گفت:‌ بله مدرک هم داریم. بازیکنان به خود من گفته‌اند که با آنها تماس گرفته شده، فیلم هم موجود است. فیلم بازی روز گذشته ما هم هست که چطور توپ در اختیار حریف قرار می‌گیرند و یک هدیه بزرگ به آنها تقدیم می‌شود.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false