×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش محسن رضایی به خبر بازگشتش به سپاه/سخنرانی نتانیاهو یک شوی تبلیغاتی طراحی‌شده بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که سرباز انقلاب و رهبر هستم، گفت: هرجایی که لازم باشد از کشور و انقلاب دفاع می‌کنم.

به گزارش "چغادک نیوز"، محسن رضایی  روز گذشته در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین که در قم برگزار شد، در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر بازگشت دوباره‌اش به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: من خودم را سرباز نظام می‌دانم و همواره در خدمت رهبر انقلاب و نظام بوده و خواهم بود.

 

وی در خصوص اظهارات نتانیاهو در کنگره آمریکا، گفت: بر اساس گفته‌های منابع اطلاعاتی اروپایی برای این سخنرانی ۱۰ میلیون دلار هزینه شده است.

 

رضایی افزود: یک جریان انتخاباتی که از سوی جمهوری خواهان و خود نتانیاهو دست‌به‌دست هم دادند که هم نتانیاهو در انتخابات پیش رو پیروز شود و هم جمهوری خواهان در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا دمکرات‌ها را شکست دهند.

 

وی ادامه داد: این سخنرانی یک شوی تبلیغاتی طراحی‌شده است و نمایندگان کنگره هم مثل بچه‌های دبستانی برای وی کف می زدند.

 

رضایی هدف دیگر سخنرانی نتانیاهو را سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد و ابراز داشت:آمریکا و رژیم صهیونیستی با این سخنرانی قصد داشتند تا جنایت‌های عظیمی که در غزه صورت گرفته تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

 

وی افزود:اکنون ما شاهد هستیم یک جنایتکاری آمده و در کنگره سخنرانی کرده که بیش از ۵۰۰ کودک را کشته والان باید دادگاه جنایت جنگی برای وی تشکیل می‌شد بالاخره استکبار جهانی و حامیان آن‌ها  با این شو مای سیاسی قصد فرافکنی در این خصوص رادارند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به روند مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ ابراز داشت: مذاکرات تاکنون روند مثبتی داشته و در هفته‌های اخیر نسبت به گذشته مسیر روبه‌پیشرفتی گرفته است ولی هنوز اختلاف جدی وجود دارد .

 

وی ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای یک اتفاق مثبتی رخ خواهد داد اما این‌که این اتفاق مثبت چه مقدار می‌تواند روی اقتصاد کشور تأثیر بگذارد نیاز به بررسی بیشتر و گذر زمان دارد.

 

رضایی خاطرنشان کرد: تاکنون روند مذاکرات مثبت و در راستای رهنمودهای رهبری بوده و امیدواریم تا انتها هم به همین شکل پیش برود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false