۱۹۶ تروریست در سوریه تسلیم شدند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۹۶ تروریست در سوریه تسلیم شدند

فشار نیروهای سوری باعث شد تا ۱۹۶ تروریست تحت تعقیب خود را در حلب واقع در شمال سوریه تسلیم شوند.

به گزارش "چغادک نیوز"، نیروهای سوری همچنین مواضع تروریست ها در منطقه «مساکن هنانو» و «باب حدید» و «کاستیلو» در استان حلب را مورد حمله قرار دادند که در اثر آن شماری از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.
 
همچنین در اثر درگیری میان نظامیان سوری و تروریست های داعش در منطقه «حویجه صکر» نزدیک شهر دیرالزور در شرق سوریه، شماری زیادی از تروریست ها از پای درآمدند.
 
خبر دیگر از درگیرهای سوریه اینکه ارتش این کشور با حمله به محل تجمع تروریست ها در شهرک های زبدین، کناکر، دیر العصافیر و شهر زبدانی و منطقه دوما در ریف دمشق و همچنین شهر لطامنه وناحیه غقیربات در استان حماه، تعداد زیادی از تروریست ها را کشته و شماری را زخمی کرد.
 
به گزارش العالم، تعدادی از تروریست ها نیز در مزارع پروما و بشیریه و منطقه ابو ضهور و شهر خان شیخون در استان ادلب کشته شدند.
 
بر اساس گزارش های دریافتی، نیروهای مردمی و ارتش سوریه توانستند با نفوذ به صفوف تروریست ها در منطقه «عسیله بنیه» در استان حماه خسارات سنگینی به آنها وارد کنند.
 
کارشناسان تأکید دارند که ارتش و نیروهای مردمی سوریه در روزها و ماه های اخیر توانسته اند ضربات سختی را به گروه های تروریستی وارد کنند به حدی که این موضوع موجب نگرانی و تحرک بیشتر کشورهای غربی – عربی حامی آنها و برخی کشورهای منطقه مانند ترکیه شده است.
 

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false