×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روسیه می‌تواند بازار هدف تولیدکنندگان استان بوشهر باشد

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران گفت: روسیه می‌تواند بازار هدف تولیدکنندگان استان بوشهر باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، لیوان جاگاریان عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه مناسبات تجاری استفاده کرد.

وی تعامل و ارتباط مستمر با استان بوشهر در حوزه‌های مختلف را باعث خوشحالی کشور روسیه دانست و تصریح کرد: استان بوشهر از گذشته دور شناخته شده بوده است و در بخش‌های اقتصادی و صنعت و کشاورزی دارای ظرفیت بالایی است.

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روسیه می‌تواند بازار هدف تولیدکنندگان استان بوشهر باشد، افزود: از دو ماه پیش صادرات آبزیان از ایران به روسیه آغاز شده است و این موضع با توجه به ظرفیت‌های ایران توسعه بیشتری خواهد یافت.

وی با پیشنهاد خواهر خواندگی یکی از شهرهای کشور روسیه با بوشهر اذعان داشت: این موضوع در تبادل مناسبات اقتصادی می‌تواند نقشی مهم داشته باشد.

جاگاریان با اشاره به افزایش چهار درصدی حجم مناسبات ایران با کشور روسیه در سال گذشته، اذعان داشت: امسال و سال آینده شاهد افزایش بیشتر حجم مناسبات بین دو کشور خواهیم بود.

وی به وجه مشترک ایران و روسیه در زمینه‌های مختلف ازجمله تحریم‌ها اشاره کرد و بیان داشت: واردات کالا از کشورهای غربی به روسیه ممنوع است و می‌توان با افزایش اقتصادی و تجاری ایران با روسیه، ایران را جایگزین کشورهای غربی کرد.

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران به فعالیت‌های مشترک کارشناسان ایرانی و روسی در نیروگاه اتمی بوشهر اشاره کرد و افزود: هیئتی از کارشناسان روسی به زودی برای انجام کارهای ترمیمی نیروگاه اتمی به بوشهر می‌آیند.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false