×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ترخیص مواد غذایی و بهداشتی از گمرک بوشهر تسریع می‌شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با راه‌اندازی یک آزمایشگاه مجهز، ترخیص مواد غذایی و بهداشتی از گمرک بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، یحیی رضایی صبح پنجشنبه در حاشیه گردهمایی مسئولان و روسای آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور در بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای تامین داروی مورد نیاز مردم استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد خدمات‌دهی مناسبی در این راستا هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد داروخانه‌های استان بوشهر طی دو سال اخیر، اذعان داشت: پیش از این ۹۳ داروخانه در استان بوشهر فعالیت داشت که هم اکنون شمار داروخانه‌ها به ۱۰۵ افزایش یافته است و داروخانه‌های جدید نیز در شرف راه‌اندازی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به فعالیت آزمایشگاه کنترل و نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی در بوشهر اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی یک آزمایشگاه مجهز در گمرک بوشهر را به منظور تسریع در امور ترخیص در دستور کار داریم.

کشیک داروخانه‌های بوشهر در ایام نوروز

وی به خدمات‌دهی مناسب در ایام نوروز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در تعطیلات نوروزی سال گذشته داروخانه‌های استان بوشهر تلاش بسیار خوبی داشتند امسال نیز تلاش‌های خوبی در این راستا صورت خواهد گرفت.

رضائی به فعالیت داروخانه‌های کشیک طی ایام نوروز در استان بوشهر اشاره کرد و اذعان داشت: داروخانه‌های کشیک در نقاط مختلف استان بوشهر تعیین و در ایام نوروز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کارگاه‌های تخصصی در قالب گردهمایی مسئولان و روسای آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور در بوشهر برگزار شد که می‌تواند تاثیر مهمی در بهبود عملکرد این بخش‌ها داشته باشد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false