×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاروان راهیان نور بوشهر از ۲۵ اسفندماه به مناطق جنوب اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور دریایی خلیج فارس از ۲۰ اسفندماه و راهیان نورعمومی جنوب از ۲۵ اسفند ماه در استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهرامروز در نشست با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های استان بوشهر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از ۲۰ اسفند از استان بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دریایی خلیج فارس از ۲۰ اسفند و راهیان نورعمومی جنوب از ۲۵ اسفند ماه در استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سهمیه تعیین شده برای اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی محقق شده گفت: اردوهای راهیان نور دانشجویی در حال برگزاری است، و به یاری خداوند متعال و با استمداد از شهدای گرانقدر، راهیان نور عمومی را نیر با هماهنگی فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها تا ۱۲ فروردین سال آینده محقق می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در راهیان نور دریایی خلیج فارس تاکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، فارس، خوزستان و اراک در سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان ثبت نام کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.    

وی افزود: با فراهم شدن امکانات لازم سپاه این استان آمادگی اعزام ۴۰ هزار زائر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارگ دارد.

جمیری به مسائل ایمنی در انجام ماموریت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور استان و شهرستان‌ها تمهیدات لازم در راستای ارتقا سطح ایمنی بیش از پیش صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: برای غنای فرهنگی و تاثیرگذاری بیشتر بر زائرین از راویان و روحانیون مجرب در طول این سفر بهره می‌بریم.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false