مدیر پروژه منطقه آزاد بوشهر منصوب شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مدیر پروژه منطقه آزاد بوشهر منصوب شد

در بخشی از ابلاغ دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور آمده است: با عنایت به پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر به مجلس شورای اسلامی و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای فراهم آوردن مقدمات راه‌اندازی و استقرار این منطقه و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر» منصوب می‌شوید.

به گزارش "چغادک نیوز"،    به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ پیرو نامه شماره ۴۲۷۸/م/۱ مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۳ استاندار بوشهر به مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور و موافقت مهندس ترکان با پیشنهاد دکتر سالاری، سید جلیل رضوی به سمت مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر منصوب شد.

در بخشی از ابلاغ دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور برای سید جلیل رضوی آمده است:
 با عنایت به پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر به مجلس شورای اسلامی و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای فراهم آوردن مقدمات راه‌اندازی و استقرار این منطقه و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر» منصوب می‌شوید.
 تاکید ریاست محترم جمهوری برای توسعه سواحل بوشهر و ضرورت بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های عظیم این منطقه ایجاب می‌کند برنامه ریزی لازم برای فراهم آوردن شرایط مناسب استقرار منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر صورت پذیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false