×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پلوسی:توهین نتانیاهو اشکم را درآورد

رهبر اقلیت های مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه ای خشم خود را از اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره نشان داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، رهبر اقلیت های مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه ای خشم خود را از اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره نشان داد.

به گزارش سایت کنگره آمریکا، «نانسی پلوسی» با انتشار بیانیه ای در صفحه خود در سایت کنگره نوشت: هنگام سخنرانی بنیامین نتانیاهو نزدیک بود گریه کنم چون نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود به شعور آمریکا به عنوان یکی از کشورهای ۱+۵ که در حال مذاکره با ایران هستند توهین کرد.

پلوسی در ادامه این بیانیه افرده است: از سخنان نتانیاهو غمگین شدم چون وی با طعنه و توهین درباره اطلاعات و آگاهی ما از تهدیدی که توسط ایران ایجاد می شود صحبت کرد و به تعداتی که ما برای جلوگیری از اشاعه تسلیحات کشتار جمعی داریم نیز توهین کرد.

رهبر اقلیت های مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه بیانیه خود گفت: امروز نتانیاهو همان چیزهایی را گفت که همه ما با آن موافق بودیم . ما همه گفته ایم که عدم توافق بهتر از یک توافق بد است.

به گزارش مهر بعد از پایان سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، سیل انتقادها متوجه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد به طوریکه حتی باراک اوباما ، رئیس جمور آمریکا، نیز اعلام کرد که نتانیاهو حرف جدیدی برای گفتن نداشت.

علاوه بر این افراد یک مقام کاخ سفید نیز پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به سی‌ ان‌ان گفت که سخنرانی نتانیاهو همه‌ اش شعار بود.

«یان شاکوفسکی» یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا نیز در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره گفت: همه می‌خواهند ایران را متوقف کنند، اما به روش نتانیاهو نمی‌ توان این کار را انجام داد. آنچه من امروز شنیدم تلاشی بود برای کشاندن آمریکا به جنگی دیگر.

یک مقام آمریکایی پس از اتمام سخنرانی جنجالی نتانیاهو گفت که جان کری وزیر خارجه این کشور که در مذاکرات هسته‌ای مونترو به سر می‌برد، به سخنرانی نتانیاهو در کنگره گوش نداده است.

«رد هافمن» یک نماینده دیگر کنگره آمریکا هم در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صیونیستی گفت: نتانیاهو در تشخیص و قضاوت مشکل جدی دارد. دشمن انگاشتن یک کشور تا ابد، استراتژی بدی است.

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false