×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تسلیم زیاده خواهی‌ها و مواضع غیرمنطقى طرف مقابل نخواهیم شد

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان اظهار داشت: جمهورى اسلامى ایران با صداقت وارد مذاکره شده و تا دستیابى به حقوق هسته‌اى مردم ایران، به این مذاکرات ادامه خواهد داد و تسلیم زیاده خواهی‌ها و مواضع غیرمنطقى طرف مقابل نخواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "محمدجواد ظریف"،وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سخنان روز گذشته رئیس جمهور أمریکا اظهار داشت: سخنان اوباما به روشنى نشان دهنده این واقعیت است که ایالات متحده أمریکا که در طول چند دهه گذشته تهدیدهاى مستقیم و غیر مستقیم نظامى و تحریم‌هاى ظالمانه و غیرقانونى متعددى را علیه جمهورى اسلامى ایران اعمال داشته، به این نتیجه رسیده که سیاست تهدید و تحریم ، سیاستى شکست خورده است.

وی در ادامه افزود: این گونه اقدامات قادر به مقابله با عزم راسخ و همت بلندملت ایران در دستیابى به فناورى صلح آمیز هسته‌اى و پیشرفت در زمینه بهره بردارى از آن،نبوده و نخواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: روشن است که مواضع آقاى اوباما براى جلب افکار عمومى أمریکا و مقابله با تبلیغات نخست وزیر رژیم صهیونیستى و سایر مخالفین تندرو مذاکرات و در قالب کلمات و عبارات غیرقابل قبول و تهدیدآمیز مطرح شده است.
 

ظریف تاکید کرد: جمهورى اسلامى ایران با صداقت وارد مذاکره شده و تا دستیابى به حقوق هسته‌اى مردم ایران،به این مذاکرات ادامه خواهد داد و تسلیم زیاده خواهی‌ها و مواضع غیرمنطقى طرف مقابل نخواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false