جشن پیروزی نیروهای امنیتی در خیابانهای «سامرا» | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جشن پیروزی نیروهای امنیتی در خیابانهای «سامرا»

با پیروزی‌های مکرر در عملیات آزادی استان «صلاح‌الدین» از دست داعش، خیابانهای سامرا میزبان رژه خودروهای نیروهای امنیتی و جشن و پایکوبی نیروهای نظامی و شهروندان عراقی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، خیابانهای سامرا واقع در استان «صلاح‌الدین» از دوشنبه (دیروز) شاهد عبور و مرور خودروهای نیروهای امنیتی و جشن آزادسازی برخی از مناطق این استان است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «السومریه نیوز»، نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و شهروندان عراقی با شلیک تیرهای هوایی در خیابانهای مختلف سامرا، آزادی اغلب مناطق استان صلاح‌الدین از دست تکفیری‌های داعش را جشن گرفتند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها خودروی نظامی با ۱۱ اسیر داعشی و اجساد ده‌ها تکفیری از جمله «حامد السبع» والی منطقه «الدور» در شهر سامرا رژه رفتند.

«حیدرالعبادی» نخست‌وزیر عراق از یکشنبه، دستور آغاز عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین را صادر کرد و در پی آن نیروهای امنیتی و بسیج مردمی از چندین محور برای آزادی شهر تکریت از مهمترین شهرهای تحت تصرف داعش وارد عمل شدند و تاکنون مناطق مهمی را آزاد کرده‌اند.

این عملیات همچنان ادامه دارد و به گفته فرماندهی عملیات سامرا، تکفیری‌های داعش در حال عقب‌نشینی و فرار  به سوی شهر «موصل» در استان «نینوا» هستند.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false