اجلاس توانمندسازی سمن‌های جنوب کشور در بوشهر برپا می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اجلاس توانمندسازی سمن‌های جنوب کشور در بوشهر برپا می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر گفت: اجلاس توانمندسازی سمن‌های جنوب کشور با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان در بوشهر برپا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، قدرت‌الله رحیمی عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری روز بوشهر با بیان اینکه مراسم بوشهر به مدت یک هفته برگزار می‌شود اظهار داشت: این مراسم از فردا با آیین تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام و نکوداشت سالروز تاسیس مدرسه سعادت بوشهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره تفریح و ورزش خبرداد و گفت: این جشنواره  شامل نمایشگاه صنایع دستی، غرفه‌های متنوع بازی‌های تفریحی و ورزشی، اجرای نمایش خیابانی و عروسکی، جشنواره شب‌های قصه‌گویی، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و جشنواره غذا است که درپارک ساحلی شورا برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برنامه‌ویژه‌ای برپا می‌شود گفت: در این مراسم از مداحان، ذاکران، قاریان و حافظان قرآن کریم در روز بوشهر تجلیل می‌شود.

رحیمی برگزاری همایش نکوداشت میرزا حسین معتقد اهرمی ریشهری، همایش نکوداشت مفتون بردخونی را از دیگر برنامه‌های روز بوشهر دانست و تصریح کرد: در هفته بوشهر از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی و چهره‌های ماندگار استان در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی تجلیل می‌شود.

وی، نشست علمی بررسی تاریخ دریانوردان بوشهری را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: اجلاس توانمندسازی سمن‌های جنوب کشور با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان در بوشهر برپا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه در هفته بوشهر ویژه برنامه‌های ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود بیان کرد: برگزاری یادواره ۱۳۱ شهید دانش‌آموز با مشارکت بسیج دانش‌آموزی، مسابقه قایقرانی در آگون بت، همایش ملی علم و ورزش، همایش زندگی خوشبخت، جشنواره نوجوان سالم، نمایشگاه باغ کوثر و جشنواره روزنامه دیواری و مراسم شروه‌خوانی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false