×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز مرخصی نوروزی سربازان از ۲۷ اسفند

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز مرخصی نوروزی سربازان از ۲۷ اسفند خبر داد و گفت: هر فرد می تواند تنها به مدت یک هفته برای تعطیلات سال نو به مرخصی برود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح است.

او در ادامه به آغاز مرخصی نوروزی سربازان ویژه تعطیلات سال نو از ۲۷ اسفند اشاره کرد و گفت: هیچگونه برنامه‌ریزی جدیدی برای این ایام صورت نگرفته است و سربازان در قالب برنامه‌ریزی‌ها و قوانین موجود که در آن مرخصی‌ها در تعطیلات نوروزی‌شان زمان‌بندی شده است می توانند در کنار اعضای خانواده خود در تعطیلات سال نو حضور داشته باشند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: طبق تدابیر قانونی اندیشیده شده سربازان در دو نوبت می‌توانند از تعطیلات استفاده کنند.

به گفته سردار کمالی تعطیلات نوروز برای سربازان همانطور که گفته شد از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه سال ۹۴ ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.

منبع: میزان

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false