×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
"باروت خیس" زیباترین سبک ابراز انزجار ملی از اسلام‌ستیزان و توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی است

۶۵ سازمان مردم نهاد ضمن حمایت از حمایت از جشنواره مردمی "باروت خیس" آن را یک حرکت فرهنگی برخاسته از پیکره جامعه و زیباترین سبک ابراز انزجاز از اسلام ستیزان و هتک حرمت کنندگان به مقدسات اسلام دانستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از طنین یاس، در بیانیه ۶۵ سازمان مردم نهاد در حمایت از جشنواره مردمی "باروت خیس" آمده است: سابقه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل، در استعمار و استثمار کشورهای مسلمان و کشتار مسلمانان به بهانه های واهی به ویژه مبارزه با تروریسم، حُقه پوسیده ای است که دیگر حتی ساده لوح ترین اندیشه ها را نیز تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

 

این بیانیه می‌افزاید: وجدان های بیدار و افکار هوشیار مردم آزاده جهان نقاب از چهره واقعی تروریسم بین‌الملل برداشته است. تروریسمی که سر لیست آن نه در زندان های گوآنتانامو و نه در افغانستان، عراق، فلسطین و سوریه و لبنان دیده می شود بلکه ریشه در اندیشه های صهیونیستی و هم دستان آمریکایی – اروپایی  آنان دارد.

 

این بیانیه با اشاره به اینکه در دنیای امروزی رسانه های غربی بازوی قدرتمند و اجرایی اهداف دشمنان اسلام و مسلمین برای آتش افروزی فرهنگی هستند، می افزاید: رسانه های غربی سعی دارند با هدف قرار دادن باورها و اندیشه های جوانان، با انواع حیله ها، قله های اخلاقی، ارزش های دینی، هویت و باور بودن را از جامعه مسلمین بزدایند و در این راستا توهین و هتک هرمت به شیوخ و بزرگان جهان اسلام یکی از زشت ترین ترفندهای شیطانی آنان است.

 

این بیانیه تأکید می کند: به استهزا گرفتن مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان، جای سکوت ندارد و قدر مسلم آموزه های اسلامی نیز اجازه توهین به مقدسات سایر مکاتب را جایز نمی داند به همین خاطر جشنواره "باروت خیس" که حرکتی فرهنگی برخاسته از پیکره جامعه است زیباترین سبک برای ابراز نفرت و انزجار از اسلام ستیزان و هتک حرمت کنندگان به مقدسات جهان اسلام است. این حرکت فرهنگی – سیاسی (جشنواره باروت خیس)  اگر چه به درستی و به خوبی کار خود را آغاز کرده است اما به نظر می رسد باید بیش از این برای مردم معرفی شود تا در انتخاب فرد منتخب دربافت جایزه باروت خیس اکثریت مردم شرکت کنند و این انتخاب را به عنوان یک فرهنگ ظلم ستیز بشناسند.

 

در ادامه این بیانیه، ۶۵ سازمان مردم نهاد ضمن حمایت از این جشنواره مردمی بر لزوم تبلیغ و معرفی این جشنواره از سوی رسانه ملی تأکید کرده اند چرا که تبلیغ این جشنواره در سطح ملی از طریق صدا و سیما بازخورد مناسب تری خواهد داشت. اگر چه نامزد های دریافت جایزه باروت خیس در این دوره هر کدام به تنهایی لیافت دریافت این جایزه را دارند اما به نظر می رسد رقابت "مانوئل والس" بسیار تنگاتنگ با سایر کاندیداها است چرا که "مانوئل والس" نخست وزیر یهودی‌الاصل فرانسه به خاطر حمایت از صهیونیست ها و مقابله با دشمنان و حمایت رسمی و علنی وی از نشریه هتاک به پیامبر(ص) و عملکرد کشورش در زیر پا گذاشتن حقوق بشر، برای دریافت این جایزه مستحق تر است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false