×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کارخانه سیمان دشتی ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی از پیشرفت ۵۳ درصدی کارخانه سیمان دشتی خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سید حسین عظیمی ظهر یک‌شنبه در حاشیه بازدید مسئولان از این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه ماشین آلات خارجی طرح از فروشندگان معتبر اروپایی و از محل صندوق ذخیره ارزی خریداری و در محل کارخانه نصب شده است.

وی افزود: فاز یک طرح شامل بونکرهای تغذیه آسیاب سیمان، آسیاب سیمان، سیلوهای سیمان و بارگیرخانه تکمیل و راه‌اندازی شده و در حال بهره برداری است.

عظیمی بیان کرد: قرارداد خرید انشعاب ۱۸ مگا وات برق با شرکت برق منطقه‌ای فارس منعقد و خط انتقال برق ۱۳۲ کیلو ولت به طول ۳۵ کیلومتر احداث و در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه همه اقدامات زیر بنایی برای تامین آب مورد نیاز کارخانه انجام شده است، اضافه کرد: معادن کارخانه انتخاب و مطالعات نیمه تفصیلی آنها و در حال اکتشافات تفصیلی است.

مدیرعامل کارخانه سیمان مند دشتی خاطرنشان کرد: اقدامات زیر بنایی از جمله احداث راه دسترسی کارخانه، احداث ساختمان‌های انبار، کارگاه ساخت، اداری و مهمان‌سرای کارگری و مهندسی انجام شده است.

عظیمی یادآور شد: قرارداد ۲۰ هزار متر مکعب در ساعت گاز با شرکت گاز بوشهر منعقد شده و عملیات اجرای خط انتقال گاز نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه سیمان مند دشتی ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: برای اتمام پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false