×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش "چغادک نیوز"، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد یادواره ۱۱۹ شهید دانش‌آموز شهرستان بوشهر، اظهار کرد: جهان از جهات مختلف در آستانه تحولی عظیم قرار گرفته است.

وی با اشاره به‌ اینکه شرایط عمومی جهان در آینده خود تغییرات جدی و تمدن نوینی پیش‌رو خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان آینده این تمدن نوین را برای ایران و نظم نوین برای جهان رقم می‌زنید.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با طلوع خود بسیاری از امور نهادینه جهان که بقیه کشورها توانایی نداشتند آن را از بین ببرند آن را ازبین برد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای جهان زیر سیطره دو قطب بزرگ آمریکا و شوروی بودند و کشور مستقل وجود نداشت، افزود: اگر کشوری می‌خواست در مقابل یکی از این دو ابرقدرت مقاومت کند باید زیر سیطره دیگری می‌رفت.
صفایی‌بوشهری اضافه کرد: زمانی که نظام بین‌المللی دو قطبی باشد و تمام کشورها را مدیریت کند استعمار، وابستگی، استثمار و وابستگی فرهنگی دنبال دارد.
وی خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  فرهنگ جامعه جهانی چپاول سرمایه‌های مردم از طریق استعمار، استثمار، سلطه و چپاول بوده است.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: جهان مثل یک بدن بود که زالوهای جهانی به پیکره آن حمله‌ور شده بودند و خون آن پیکره را می‌مکیدند.
صفایی‌بوشهری با اشاره به ‌اینکه  انقلاب اسلامی نه تنها یک رژیم را عوض کرد بلکه ساختار ظالمانه جهان را بطور کلی بر هم زد، یادآور شد: انقلاب اسلامی تحول عظیم در تاریخ جهان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب ما لرزه بر اندام آمریکا انداخته و تمام معادلات جهانی را بر هم زده است، ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هر راهی می‌روند تا شاید به انقلاب و نظام ما ضرری وارد کنند برعکس همگی به ضرر خود آنها تمام می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جهان در آستانه تحول عظیمی است و این تحول محصول انقلاب اسلامی، تلاشهای امام راحل(ره)، مردم و دانش آموزان ایران اسلامی است.
صفایی بوشهری افزود: محصول این مجموعه بزرگ که به دست امام(ره)، شهدا و  تمام کسانی که در این راه جان دادند در آینده خواهیم دید و مدیریت نهایی آن به تحول جهانی ختم می‌شود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان هستند که این تحول را به نتیجه می‌رسانند، اظهار کرد: چه کسی تصور می‌کرد شخصی از  روستای خمین رهبر انقلاب شود یا یک نفر از مشهد این انقلاب را رهبری کند؟
امام جمعه بوشهر خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: شما که بسیجی متعهد و ارزشی هستید باید طوری خود را معماری کنید که حافظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و در مسیر هدایت‌های مقام معظم رهبری و خود و نیروهای ایران، اسلام و سراسر جهان را آماده سازید که مسئولیت سنگینی هم است.
وی به تأثیرات پیام مقام معظم رهبری بر جوانان غربی پرداخت و بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی تحول عظیمی در عرصه جهانی ایجاد کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با طرح سئوالی که این پیام چگونه به آمریکای شمالی و اروپا انتقال داده شده است؟ یادآور شد: تعدادی جوان در بوشهر یک گروه را در فضای مجازی و سایبری فعال کردند و پیام مقام معظم رهبری را به همه نقاط فرستادند و شما دانش‌آموزان می‌توانید برای این پیام تمدن‌سازی کنید.
صفایی‌بوشهری تشریح کرد: شما دانش‌آموزان باید معماری دینی کنید، راهرو شهدا باشید و از این طریق بهترین دانش‌آموزان اسلام و جهان باشید و مجاهدانه در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و در راه تمدن‌سازی کار کنید و گامهای موثر بردارید.
وی به وظایف مهم دانش‌آموزان اشاره کرد و متذکر شد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین و دانش‌آموزان حفظ ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی و پیشبرد این اهداف برای آینده نظام اسلامی است.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false