×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اولین قهرمانی مورینیو با چلسی در فصل جدید

تیم فوتبال چلسی با غلبه بر تاتنهام در دیدار نهایی رقابتهای جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس فاتح این مسابقات شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام یکشنبه شب در دیدار نهایی رقابتهای جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چلسی حریف خود را با دو گل شکست داد تا قهرمان این جام شود.

در این بازی جان تری در دقیقه ۴۵ و کایل واکر، مدافع تاتنهام که در دقیقه ۵۶ به اشتباه دروازه خودی را بازی کرد، برای آبی‌پوشان لندن گلزنی کردند. (فیلم گلهای دیدار چلسی – تاتنهام)

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان مورینیو همراه شد. در دقایق ابتدایی این نیمه تیم چلسی بهتر از حریف ظاهر شد اما پس از آن نوبت به تاتنهام شد که بازی را در دست بگیرد. ضربه کریستین اریکسن که تیرک دروازه چلسی خورد مهمترین حمله تیم تاتنهام بود. موج دوباره حملات چلسی در دقایق پایانی شکل گرفت که حاصل آن گل دقیقه ۴۵ جان تری بود.

شروع نیمه دوم کاملا آرام بود اما بعد از گذشت ده دقیقه تیم چلسی بار دیگر دست به حمله زد و در دقیقه ۵۷ به گل دوم خود دست یافت. ضربه دیه گو کاستا بعد از برخورد به کایل واکر تغییر مسیر داد تا یک گل به خودی به سود تیم چلسی شکل گیرد. چلسی بعد از آن به حملات خود ادامه داد و در پی گل سوم بود. در دقایق پایانی بازی نیز تاتنهام موقعیت‌هایی را توسط هری کین و روبرتو سولدادو از دست داد تا در نهایت چلسی برنده این بازی باشد.

 

این اولین قهرمانی چلسی در دومین دوره مربیگری ژوزه مورینیو در استمفوردبریج است. آقای خاص در دوره اول مربیگری خود در چلسی دو بار موفق به فتح جام اتحادیه انگلیس شده بود.

به این ترتیب چلسی برای پنجمین بار در تاریخ خود قهرمان جام اتحادیه شد. آبی‌های لندن پیش از این در فصول ۶۵-۱۹۶۴، ۹۸-۱۹۹۷، ۰۵-۲۰۰۴ و ۰۷-۲۰۰۶ موفق به فتح جام اتحادیه انگلیس شده بود.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false