رییس کانون مداحان کل کشور مشخص شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رییس کانون مداحان کل کشور مشخص شد

انتخابات هیئت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  9اسفند سال ۱۳۹۳ انتخابات هئیت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور با حضور روسای کانون مداحان ۲۶ استان‌ از ۳۱ استان در معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان زرتشت تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حاج مصطفی خورسندی که در هفته گذشته نیز به عنوان رئیس کانون مداحان استان تهران انتخاب شده بود این بار هم توانست با یک رای قاطع از بین ۲۶ رای ماخوذه تعداد ۲۳ رای را به خودش اختصاص دهد و در جایگاه رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور ابقا شود.

خورسندی از جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی است که طی ۲۵ سال آموزش مداحی به مشتاقان این عرصه بالغ بر ۲۰۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم آموزش داده است. وی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی و روانشناسی از دانشگاه تهران است در حال حاضر ریاست سازمان بسیج مداحان استان تهران و مشاور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را عهده‌دار است. پس از وی آقایان  محمدحسین کبیر رییس کانون مداحان استان گلستان و رسول خدادادیان رییس کانون مداحان استان گیلان به ترتیب به عنوان نایب رییس و دبیر این کانون انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه پس از قرائت قرآن توسط آقای قلعه‌نوعی قاری ممتاز استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات و رضا معممی‌مقدم مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی این سازمان به بیان نظرات خود پرداختند. آنها همچنین به دلایل موفقیت این کانون در دوره گذشته و ارتقا وجهه آن پرداختند.

 در ادامه از ۳ کانون برتر استانی و همچنین مسئولین کانون‌هایی که در دوره گذشته مسئولیت بر عهده داشتند و در این دوره یا شرکت نکرده بودند و یا موفق به اخذ آرا نگردیدند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان این انتخابات هم ذکر توسلی توسط اساتید عالیقدر مداحی از جمله آقایان اکبرزاده از مشهد، مجاهدی پروانه از قم، احد ده‌بزرگی از شیراز، حاج مهدی خادم آذریان از تبریز، حاج شهروز اردبیلی از استان اردبیل، حاج مهدی منصوری از اصفهان و جناب آقای گرجی از خراسان جنوبی صورت پذیرفت و با روضه‌خوانی و مدیحه سرایی مراسم به پایان رسید.

لازم به ذکر است که مدت زمان ریاست کانوان مداحان و شعرای آئینی کل کشور ۲ سال می‌باشد که همانند ۴ سال گذشته حاج مصطفی خورسندی مجدداً ریاست آن را برعهده گرفت.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false