×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قطعه ۱۴ بزرگراه دیر – بوشهر به بهره‌برداری رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دو پروژه مواصلاتی در تنگستان از جمله قطعه ۱۴ بزرگراه دیر – بوشهر و پروژه راه روستایی چاه پیر – بنه گز افتتاح شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازمهر، علیرضا صفایی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح دو پروژه مواصلاتی در تنگستان به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: پروژه راه روستایی چاه پیر – بنه گز با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که ادامه این طرح به سمت شهرآباد به زودی شروع می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: قطعه ۱۴ بزرگراه دیر – بوشهر، به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

صفایی با اشاره به اینکه کل این بزرگراه ۱۹۳ کیلومتر است، تصریح کرد: از آنجا که قطعه ۱۴ این پروژه از نقاط پرخطر و پرترافیک طرح است، این قطعه در اولویت اجرا قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه از چند سال پیش آعاز به کار کرده اما به دلیل نبود اعتبار متوقف شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید کریدور شمالی و جنوبی استان به بزرگراه های مواصلاتی کشور متصل می شود.

صفایی از بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی کل پروژه بزرگراه بوشهر – دیر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه توسط قرارگاه خاتم و مشاورین متخصص طراحی و مطالعه شده است و تا سال ۹۵ به بهره‌برداری کامل می رسد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false