سه پروژه عمران شهری در دوراهک دیر افتتاح و اجرایی شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سه پروژه عمران شهری در دوراهک دیر افتتاح و اجرایی شد

سه پروژه خدماتی و عمران شهری در دوراهک شهرستان دیر روز یکشنبه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار،نماینده مجلس و مسوولان محلی افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازایرنا، فرمانداردیر در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: عمران شهری از جمله بخش های مورد توجه مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان محسوب می شود که برنامه ریزی های بسیار زیادی نیز در این خصوص انجام شده است.

حمزه اعتماد افزود: امسال اعتبارات عمران شهری و روستایی این شهرستان ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این بیانگر توجه دولت به زیبایی شهرها و روستاها است.

وی گفت: شهرستان دیر ظرفیت بالایی دربخش های مختلف دارد و وجود بندر، معادن، ساحل زیبا، کشاورزی و دریا می تواند نقشی مهم در تقویت اقتصاد منطقه داشته باشد به همین منظور بخشی از اولویت های کاری در این زمینه هدف گذاری شده است.

شهردار دوراهک هم گفت: عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی با زیربنای ۵۱۰مترمربع و اعتبار اولیه دو میلیارد ریال آغازشده است.

احمدی افزود: برای اتمام و راه اندازی کامل این پروژه مبلغ شش میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال نیاز است.

وی گفت: پروژه بوستان غدیر با زیربنای ۹۰۰مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال و۲۰هزار مترمربع آسفالت معابر شهر دوراهک با اعتبار شش میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شهردار دوراهک اضافه کرد: به رغم تلاش هایی که شهرداری و اعضای شورای اسلامی داشته اند متاسفانه هنوز ۹۰ درصد گذرها و کوچه های این شهر خاکی می باشد که نیاز است نماینده مجلس و مسوولان به این شهر توجه ویژه ای داشته باشند.

شهر دوراهک با هفت هزار نفر جمعیت در ۲۰کیلومتری شرق دیر واقع است و شغل مردم بیشتر کشاورزی می باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false