۱۱ طرح عمرانی در بوشکان دشتستان افتتاح شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۱ طرح عمرانی در بوشکان دشتستان افتتاح شد

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار دشتستان ۱۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال در بخش بوشکان دشتستان به بهره برداری رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ایرنا،این طرح ها شامل دو پروژه منابع طبیعی شامل آبخیزداری و جنگل کاری، برق رسانی و بهره برداری از فاز یک بوستان روستایی فاریاب،گلزار شهدای روستای امامزاده ، سه طرح عمران شهری شهرداری کلمه و سه طرح عمران شهری شهرداری بوشکان از جمله زیرسازی و آسفالت خیابان ها بود.

همچنین خانه بهداشت روستایی ایلشهر به مساحت ۲۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار دشتستان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستایی ایلشهر گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه بوده است.

ارسلان زارع افزود: در ابتدای انقلاب در شهرستان دشتستان فقط هشت خانه بهداشت وجود داشت و امروز ۶۴ خانه بهداشت در شهرستان خدمات به مردم ارائه می کنند.

وی بیان داشت: یکی از طرح های موفق در حوزه بهداشت و درمان در کشور اجرای طرح تحول سلامت بوده که موجب افزایش چشمگیر خدمات به مردم شده است.

عبدالمجید خواجه ئیان معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: در ایام دهه فجر چهار خانه بهداشت در استان به بهره برداری می رسد که از این تعداد دو خانه بهداشت در دشتستان و دو خانه بهداشت نیز در گناوه است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false