۴۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی استان بوشهر تخصیص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۴۶۰ میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی استان بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: امسال برای اجرای طرح‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ۴۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافته که ۲۷۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات ملی تامین شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد بهروزیان‌فرد بعدازظهر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی جزیره شیف بوشهر با بیان اینکه این سالن ورزشی نخستین فضای ورزشی جزیره شیف است، اظهار داشت: سالن یاد شده به مساحت یک‌هزار و ۴۱ متر مربع در دو طبقه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این سالن ورزشی ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: اعتبارات این سالن ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ۸۵۰ هزار مترمربع فضای ورزشی است بیان کرد: از این میزان فضای ورزشی ۱۵۰ هزار مترمربع آن سرپوشیده است.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه توجه خاصی به ورزش روستاها شده است افزود: از فضاهای ورزشی استان بوشهر ۱۰ درصد آن در روستاها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۰۴ سالن ورزشی استان بوشهر ۲۶ سالن آن در روستاها قرار دارد بیان کرد: اکنون ۳۰ سالن ورزشی در استان بوشهر در حال اجرا است که ۲۲ سالن آن در روستاها ساخته شده است.

مدیرکل ورزش استان بوشهر از ورزشکاران سازمان یافته خبرداد و گفت: در استان بوشهر ۴۸ هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که این ورزشکاران از بیمه خدمات درمانی برخوردار هستند.

بهروزیان‌فرد افزود: علاوه بر ورزشکاران سازمان یافته، ۸۵ هزار ورزشکار هم در عرصه‌های مختلف ورزشی فعال است که سازمان یافته نیستند.

وی با بیان اینکه از تعداد ورزشکاران سازمان یافته ۱۲ درصد آنها در روستاها است گفت: در روستاهای استان بوشهر ۵۰ تیم فوتبال روستایی در لیگ‌های استان شرکت دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت صاحب زمین ورزشی چمن مصنوعی شده‌اند خاطرنشان کرد: با تدبیر استاندار بوشهر امسال ۴۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهایی که از سالن و فضای ورزشی بی بهره بودند ساخته شد.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه امسال ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش تخصیص یافته است بیان کرد: از این میزان اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال ان از محل تملک دارایی استان، ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مابقی از سایر ردیف‌ها تخصیص یافته است.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false