پرونده‌های تخلف استاندارد بوشهر در شعبه ویژه رسیدگی می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پرونده‌های تخلف استاندارد بوشهر در شعبه ویژه رسیدگی می‌شود

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: پرونده‌های تخلفات استاندارد دراستان بوشهر در شعبه ویژه با حضور قضات مجرب تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از  خبرگزاری تسنیم، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در آیین افتتاح شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات استانداردی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش مهم رعایت استاندارد در امورات مختلف لازم است تمامی صنف‌ها به ارائه خدمات وکالای استاندارد توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استفاده از خدمات و کالای استاندارد در استان بوشهر اشاعه یافته است تصریح کرد: برای بهبود وضعیت جامعه در جهات گوناگون رعایت و استفاده از استانداردهای ارائه شده امر الزامی است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی استاندارد خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه پرونده‌های تخلفات استاندارد در استان بوشهر در شعبه ویژه با حضور قضات مجرب تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

بهره‌مند با بیان اینکه کارشناسان استاندارد در استان بوشهر به طور مستمر از کالاها و خدمات بازید می‌کنند افزود: سلامتی جامعه به رعایت استاندارد در امورات مختلف از جمله مواد غذایی امکان پذیر است و بی توجهی به این مهم آثار زیانباری در جامعه دارد.

وی از همکاری و تعامل سازمان تعزیرات حکومتی با استاندارد خبرداد و بیان کرد: اداره کل استاندارد و سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر همکاری دو جانبه و مناسبی در رسیدگی به پرونده‌ها دارند و در این راستا شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های متخلفان در حوزه استاندارد راه‌اندازی شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه راه‌اندازی این شعبه در بوشهر برخوردهای قانونی با متخلفان می‌کند افزود: با راه‌اندازی این شعبه قضایی در استاندارد بوشهر ضمن اینکه سریع‌تر و مطلوب‌تر به پرونده‌های قضایی تخلف بخش استاندارد رسیدگی می‌شود فرآیند بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه را تسهیل می‌کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false