شکست آرسنال، برتری چلسی و توقف من‌سیتی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شکست آرسنال، برتری چلسی و توقف من‌سیتی

در شبی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس مقابل هال‌سیتی تن به تساوی داد، شاگردان آقای خاص از سد میزبان خود، استون‌ویلا گذشتند.

به گزارش "چغادک نیوز"، در نخستین دیدار از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (شنبه) تیم‌های تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه وایت هارت‌لین به مصاف هم رفتند که دربی شمال لندن در نهایت با برتری ۲ بر یک اسپرزها خاتمه یافت. 

آرسنال در این دیدار با گل دقیقه ۱۱ مسعوت اوزیل از میزبان خود پیش افتاد ولی تاتنهام که نمی‌خواست در خانه‌اش بازنده باشد در ادامه با دو گلی که هری کین در دقایق ۵۶ و ۸۶ به ثمر رساند، نتیجه را به سود خود تغییر داد.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی و گلزنان لیگ برتر انگلیس

در ادامه دیدارهای این هفته از ساعت ۱۸:۳۰ پنج دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی صدرنشین در ورزشگاه ویلاپارک با نتیجه ۲ بر یک از سد استون‌ویلا گذشت. شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار توسط ادین ژکو (۸) و برانیسلاو ایوانوویچ (۶۶) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان توسط یورس اوکور در دقیقه ۴۸ باز شد. چلسی با این برد خارج از خانه ۵۶ امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به هفت امتیاز افزایش داد.

تیم فوتبال منچسترسیتی هم در ورزشگاه اتحاد با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل هال‌سیتی متوقف شد. در این بازی دیوید مِی‌لر در دقیقه ۳۵ هال‌سیتی را پیش انداخت ولی جیمز میلنر در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند تا منچسترسیتی از یک شکست خانگی فرار کند. شاگردان مانوئل پیگرینی با این تساوی خانگی ۴۹ امتیازی شدند و تغییری در جایگاه دومی‌شان به وجود نیامد. هال‌سیتی هم ۲۰ امتیازی شد و در مکان هفدهم جدول ایستاد.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

لسترسیتی ۰ – کریستال‌پالاس ۱

کوئینز پارک‌رنجرز ۰ – ساوتهمپتون ۱

سوانزی ۱ – ساندرلند ۱

همچنین از ساعت ۲۱ امشب تیم‌های اورتون و لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک دربی مرسی‌ساید را برگزار کردند که به تساوی بدون گل انجامید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس چلسی با ۵۶ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با ۴۹ امتیاز در رده دوم جای دارد و ساوتهمپتون با ۴۵ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false