×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جنتی: مخالف کمرنگ کردن ارزش‌ها هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه برای حفظ و نگهداری ارزش‌ها فعالیت می‌کنیم و با کمرنگ کردن ارزش‌ها مخالف هستیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی جنتی امشب در جمع مردم شهرستان گرمسار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس وظیفه حکومتی و دینی خود مسئول حفظ ارزش‌های ایرانی و اسلامی بوده و با کمرنگ شدن این ارزش‌ها به شدت مخالف است.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هیچ تلاشی برای پررنگ‌تر کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کند و با هر فعالیتی که بر خلاف این ارزش‌ها باشد، به شدت مخالف است.

جنتی اظهار کرد: عده‌ای بر این عقیده هستند که اجرای برخی از کنسرت‌های موسیقی، پخش شماری از آلبوم‌های موسیقی، نمایش بعضی از فیلم‌های سینمایی و … بدون در نظر گرفتن ارزش‌های ایرانی و اسلامی انجام می‌گیرد که این موضوع به هیچ عنوان صحیح نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های فرهنگی که در سراسر ایران در حوزه‌های مختلف از قبیل کتاب، موسیقی، فیلم سینمایی و … صورت می‌گیرد، قبل از هر چیزی توسط کارشناسان مختلف تایید می‌شود.

وی بیان کرد: کارشناسان مختلف در حوزه‌های تخصصی خود بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند تا تمامی آثار بر اساس موازین ایرانی و اسلامی آماده شده باشند.

جنتی همچنین گفت: در بررسی‌های انجام شده توسط متخصصان امر تمامی زوایای اثر مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشکلات احتمالی برای اصلاح به صاحب اثر اعلام می‌شود تا بعد از رفع مشکلات اجازه پخش از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تمامی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد و ادارات این وزارت‌خانه در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود و کوچک‌ترین خدشه‌ای به این ارزش‌ها وارد نشود.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false