×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تعامل فعالان اقتصادی با قوای سه گانه بستر کار را هموار تر می کند

رییس اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران گفت: تعامل سازنده با قوای سه گانه می تواند زمینه ساز هموار تر شدن و حل مشکلات بخش اقتصادی کشور شود .

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایرنا،غلامحسین شافعی روز شنبه درآیین آغاز به کار ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان بوشهر افزود: حرکت فعالان اقتصادی در راستای اقتصاد باید با تکیه بر انسجام شکل بگیرد .

وی یادآورشد:درشرایط کنونی اقتصاد درکشور با شرایط ویژه ای مواجه ایم که برخی از این اتفاق ها از بی برنامه بودن خودمان درگذشته ناشی شده است .

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ابران اظهارداشت: باید نگاه مقابله با مشکلات اقتصادی به سمت و سوی مبارزه با این شرایط تقویت شده و مانند زمان دفاع مقدس مبارزه کنیم.

شافعی ادامه داد: فعالیت های اقتصادی در استان بوشهر دارای قدمت بوده و به لحاظ دارا بودن ظرفیت در بخش های مختلف یک نقطه استراتژیک در اقتصاد کشور محسوب می شود.

وی گفت:استان بوشهر دارای پتانسیل های مختلف به ویژه در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی و حمل و نقل است .

شافعی اضافه کرد: در زمان گذشته بوشهر دریچه اصلی تجارت در کشور بوده و در آینده نیز آنچه در زمینه تجارت مد نظر است بوشهر به عنوان ایفاگر نقش اصلی در این راستا موثر خواهد بود.

وی افزود: نسبت به بوشهر باید یک نگاه متفاوت ملی صورت بگیرد.

شافعی یادآورشد:اتاق بازرگانی استان بوشهر از اتاق های مطرح در سطح کشور است که می تواند همواره در اقتصاد کلان کشور تاثیر گذار باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false