×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تشکر ویژه «مرداک» از شبکه «من‎وتو» +اسناد

البته این اولین باری نیست که شبکه یادشده به بهانه‎های مختلف به رژیم صهیونیستی خوش‎خدمتی می‎‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، نشریه انگلیسی "تایمز" (Times) با انتشار یک گزارش ویژه، از خوش‎خدمتی‎های شبکه «من‎وتو» (manoto) به صهیونیست‌ها تقدیر کرد؛ خوش‎خدمتی‎هایی که تازه‎ترین نمونه‎اش، تولید و پخش مستندی تحت عنوان "پیشوای آلمان" به کارگردانی «رها اعتمادی» است.

  تلویزیون لندنی من و تو اخیرا این مستند را روی آنتن فرستاد.
 

تشکر ویژه ?روپرت مرداک? از شبکه ?من?وتو? +اسناد

تایمز در گزارش ویژه خود با تیتر "نشان دادن حقیقت هولوکاست به ایرانیان در یک مستند تلویزیونی" نوشت: «برای اولین بار یک فیلم مستند از "آشویتس" (اردوگاه اسرای یهودی در جنگ جهانی دوم) با موضوع هولوکاست، در معرض تماشای بینندگان ایرانی قرار می‎گیرد.»

  نشریه انگلیسی در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد: «این برنامه، اولین دیدار یک گروه فیلمساز ایرانی از آشویتس می‎باشد. قرار است ۷۰ سال پس از آزادی این اردوگاه، همزمان با روز یادبود هولوکاست، مستند "پیشوای آلمان" به نمایش در بیاید تا مخاطبان ایرانی از نسل‌کشی یهودی‎ها توسط نازی‎ها مطلع شوند.»[!]
 

تشکر ویژه ?روپرت مرداک? از شبکه ?من?وتو? +اسناد 

"تایمز" و "ساندی تایمز" هردو از نشریات وابسته به (News International) شاخه بریتانیایی "نیوزکورپوریشن" هستند که از سال ۱۹۸۱ میلادی در مالکیت «روپرت مرداک» سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی-استرالیایی قرار دارد.

انتشار گزارش فوق در نشریه متعلق به مرداک، حاکی از تعمیق پیوند مدیران تلویزیون لندنی من‎وتو با مافیای رسانه‎ای صهیونیسم جهانی است و تولید مستند "پیشوای آلمان" در این شبکه، به نوعی ادای دین نسبت به صهیونیست‌ها ارزیابی می‌شود.

البته این اولین باری نیست که شبکه یادشده به بهانه‎های مختلف به اسرائیل خوش‎خدمتی می‎کند. به‌طور سیستماتیک، پوشش جنایات اسرائیل و گروه‎های تروریستی دست آموز موساد از خط قرمزهای من و تو به حساب می‎آید.

این تلویزیون فارسی زبان با یاد کردن از "داعش" با عناوینی مانند انقلابیون، گروه جهادی، دولت اسلامی و… رویکرد جانبدارانه خود را علنی کرده و در واقع تبدیل به تریبون اسرائیل و تروریست‎های وابسته به این رژیم شده است.
 

تشکر ویژه ?روپرت مرداک? از شبکه ?من?وتو? +اسناد

گردانندگان شبکه من و تو مدعی هستند که به رژیم صهیونیستی و سازمان جاسوسی موساد وابسته نیستند، اما فاصله زیادی میان ادعا و عملکرد آنان وجود دارد.

مبهم بودن منبع تأمین بودجه و جهت گیری‌های این شبکه در تحلیل و تبیین وقایع و رویدادهای جهانی، راز همکاری مالی و اطلاعاتی گردانندگان شبکه من و تو با افراد و نهادهای منتسب به رژیم صهیونیستی را مکشوف می‌کند.

  نمونه‌هایی از خوش‌خدمتی شبکه منوتو به رژیم صهیونیستی

– رسمیت بخشیدن به رژیم اسرائیل و مشروعیت بخشیدن به تجاوزهای این رژیم

– معرفی کردن فلسطین به عنوان سرزمین اصلی یهودیان

– تعریف و تمجید از ارتش و توان تسلیحاتی رژیم صهیونیستی (نظامیان اسرائیلی در این شبکه به‎عنوان کماندوهایی زبده و کارآزموده معرفی می‎شوند که با تروریسم بین المللی در نبرد هستند و برای کسب آزادی تلاش می‌کنند!)

– ارتباط با گروه‌های تروریستی دست آموز موساد به عنوان منابع موثق خبری!

– وحشی نشان دادن کودکان فلسطینی

– حمایت از کشتار غزه و القای این گزاره غیرانسانی که کشتار کودکان غزه به مردم ایران مربوط نمی‌شود

– حمایت همه‎جانبه از اقتصاد اسرائیل و سنگ تمام این شبکه برای تبلیغ محصولات صهیونیستی

– حضور خواننده ملی اسرائیل در شبکه من‎وتو

– ترویج سبک زندگی، مد و فشن اسرائیلی-یهودی

– و…

ناگفته نماند که من‎وتویی‎ها هم از مواهب اسرائیلی بی‎بهره نمانده‎اند!

روزنامه دولتی اسرائیل (هاآرتص) در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ طی گزارشی با تیتر "تلویزیون من و تو، سفیر صلح خاورمیانه" خروجی این تلویزیون لندنی را رضایتمند و موفقیت آمیز توصیف کرد و از مدیران من و تو قدردانی نمود.
 

تشکر ویژه ?روپرت مرداک? از شبکه ?من?وتو? +اسناد

  انتقال ساختمان من و تو به یکی از بهترین استودیوهای دولتی انگلیس -درست یک هفته پس از قدردانی رسمی رژیم صهیونیستی از این شبکه- گواهی بر مراودات مالی و اطلاعاتی گسترده میان شبکه من و تو و سرویس‌های جاسوسی غربی است.

استودیوی "ویمبلدون" متعلق به کانال ۵ انگلیس که میزبان برخی فیلم‌های هالیوودی نیز بوده،‌‌ همان استودیویی است که ساختمان شبکه من و تو به آن منتقل شده است.

در واقع، خرسندی سران رژیم صهیونیستی از عملکرد تلویزیون من و تو، رژیم سلطنتی انگلیس را به تکاپو انداخت تا مجموعه سازمانی ویمبلدون در لندن را به عنوان دستخوش در اختیار گردانندگان من و تو قرار دهد.

  در پایان باید از "رها اعتمادی" که در مستند "پیشوای آلمان" از هولوکاست به عنوان «فاجعه‎ای که به اعتبار نام انسان لطمه زد» یاد می‎کند پرسید: آیا وحشی‎گری‎های داعش و جبهه النصره در حق انسان‎ها فاجعه نیست؟!

  آیا حملات ددمنشانه ارتش اسرائیل به مردم فلسطین و کشتن هزاران کودک بی‌گناه در این سرزمین اشغال‎شده، فاجعه‎ای بزرگتر از هولوکاست نیست؟!

  آیا حمایت‎های وقیحانه شبکه من‎وتو از سلاخ‎های تکفیری و اسرائیلی، فاجعه‎ای که به اعتبار نام انسان لطمه می‎زند محسوب نمی‎شود؟! و…

 منبع: جام نیوز

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false