استفاده مطلوبی از ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی بوشهر نشده است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استفاده مطلوبی از ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی بوشهر نشده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استفاده مناسب و مطلوبی از ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی استان بوشهر صورت نگرفته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در آئین افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی بندر بوشهر به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در عرصه تجارت و بازرگانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: استان بوشهر دارای تاریخی کهن در عرصه اقتصاد است.

وی با اشاره به آشنایی کامل مردم استان بوشهر با تجارت و بازرگانی از روزگاران گذشته تاکنون، اضافه کرد: استفاده مناسب و مطلوبی از ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی استان بوشهر صورت نگرفته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر باعث رکود فعلی استان شده است، اظهار داشت: باید تجارت و بازرگانی گذشته استان بوشهر به خوبی احیا شود.

وی با اشاره به رویکرد نوین مسئولان در زمینه تجارت برای استان بوشهر، بیان داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با اجرای برنامه‌های مختلف شاهد احیای تجارت و بازرگانی در استان بوشهر باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: استان بوشهر با طراحی اقتصادی دانش بنیان می‌تواند به دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه تجارت دست یابد و می‌تواند به قطب اقتصادی تبدیل شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت‌های بندری استان بوشهر به منظور رونق تجارت در این استان، تصریح کرد: استان بوشهر با برخورداری از قابلیت‌های متنوع و توسعه‌ای متفاوت نقش تعیین کننده‌ای در توسعه اقتصادی کشور دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false