آقای جنتی با کدام توجیه دینی تک‌خوانی زنان را در جامعه اسلامی رواج می دهید؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آقای جنتی با کدام توجیه دینی تک‌خوانی زنان را در جامعه اسلامی رواج می دهید؟

محمد امین حیدری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با انتقاد از روند فعالیت های فرهنگی و عملکرد وزارت ارشاد اسلامی بیان کرد: متاسفانه اخیرا شاهدیم که موضوعات ضد فرهنگ اسلامی مانند تک خوانی زنان با بی تدبیری و بی ملاحظگی مسئولین وزارت ارشاد تایید می شوند و نه اینکه با آن ها برخورد نمی شود بلکه به دفاع از آن نیز می پردازند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از دانشجونیوز :محمد امین حیدری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با انتقاد از روند فعالیت های فرهنگی و عملکرد وزارت ارشاد اسلامی بیان کرد: متاسفانه  اخیرا شاهد هستیم که موضوعات ضد فرهنگ اسلامی مانند تک خوانی زنان با بی تدبیری و بی ملاحظگی مسئولین وزارت ارشاد تایید می شوند و نه اینکه با آن ها برخورد نمی شود بلکه به دفاع از آن نیز می پردازند.

وی افزود: مجموعه ای که اخیرا انتشار یافته است، تک خوانی صدای زنان در آن واضح است و کارشناسان به آن اذعان دارند، ولی مسئولین وزارت ارشاد با توجیه این که این مجوعه یک هم خوانی ساده بوده است به راحتی از کنار این مساله می گذرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر بیان کرد: مسئولین وزارت ارشاد در وزارتخانه و در بسیاری از استان ها به جای برخورد جدی با این هنجارشکنی ها در مراسم های مختلف و حتی جشنواره موسیقی فجر همخوانی زنان را در برنامه قرار می دهند، این حرکات به شدت محکوم است زیرا نباید این گونه موضوعات به عنوان ارزش های یک جامعه اسلامی قلمداد شود و با بها دادن و عادی سازی این قبیل برنامه ها سعی شود جامعه را نسبت به اینگونه مسائل بی تفاوت نمود.

حیدری ادامه داد: نظر و موضع همه علما و مراجع در مورد خوانندگی زنان در جامعه اسلامی مشخص است و بارها مخالفت خود را اعلام کرده اند ولی با این حال مسئولان وزارت ارشاد و شخص علی جنتی به جای عذرخواهی از مردم به توجیه اقدامات خود می پردازند.

وی تصریح کرد: خوانندگی زنان در جامعه ایران اسلامی ما هیچ جایگاهی و نیز هیچ توجیهی ندارد و مسئولان باید به طور کامل این قبح زدایی و رسم غلط را از جامعه بزدایند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از قبیل شوهای غربی لباس و استفاده ابزاری از زنان این سرزمین، خوانندگی زنان و عدم نظارت بر اجرای برخی جشنواره ها و کنسرت ها در کشور قلب متدینین و اکثر جامعه را به درد می آورد و شایسته است که هر چه سریعتر جلوی این اقدامات گرفته شود و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی سرلوحه مسئولان نظام قرار گیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false