۶۰ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان بوشهر پرداخت شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۶۰ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان بوشهر پرداخت شد

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی استان بوشهر گفت: در ۱۱ ماه امسال ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های خود اشتغالی به متقاضیان در حوزه بهزیستی پرداخت شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تسنیم معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی استان بوشهر از پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان خبرداد و گفت: امسال ۶۰  میلیارد ریال در بخش خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر پرداخت شده که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کرده است.

شادنیا با بیان اینکه این میزان تسهیلات با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار به ۵۰۰ مددجوی استان بوشهر پرداخت شده است عنوان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب طرح‌های مختلف اشتغالزایی به منظور خروج مددجویان از چرخه حمایت بهزیستی پس از توانمندسازی است و در طرح خود اشتغالی ۵۰۰ نفر از تسهیلات لازم بهره‌مند شده‌اند.

وی، اهداف جزئی ایجاد اشتغال سازمان را بهبود و ارتقای کیفیت زندگی و معاش، توانمند سازی اقتصادی اجتماعی، رسیدن به استقلال مالی و روانی جامعه هدف برشمرد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه مددجویان بهزیستی حمایت‌های بیمه‌ای می‌شوند خاطرنشان کرد: هدف کلی از حمایت‌های بیمه‌ای سازمان بهزیستی ایجاد، تثبیت، توسعه اشتغال پایدار بمنظور توانمند سازی اقتصادی و ارتقاء کیفیت زندگی جامعه هدف است.

وی، از پرداخت تسهیلات بلاعوض مسکن خبرداد و گفت: در ۱۱ ماه امسال ۳۴۰ نفر از مددجویان بهزیستی استان بوشهر صاحب مسکن شده‌اند که در این زمینه به هر مددجو ۴۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false