واکنش جنتی به اعطای مجوز به کنسرت های خبر ساز | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش جنتی به اعطای مجوز به کنسرت های خبر ساز

وزیر ارشاد با تاکید بر در نظر گرفتن موازین شرعی و قانونی در اعطای مجوز به کنسرت های موسیقی گفت: ما خودمان را حافظ ارزش های که داریم چه ارزشهای ملی و جه ارزشهای اسلامی می دانیم و نیامده ایم که آنها را کم رنگ کنیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به  مرآت نیوز در خصوص اعطای مجوزهای ارشاد به برخی کنسرت ها و سنجیدن فضای جامعه  برای پذیرش اقدامات بعدی، گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد، ما تمام آنچه را که در حوزه کتاب و موسیقی و چه در حوزه فیلم های سینمایی و نمایش ها تئاتری داریم این ها کاملا در آن دقت می شود.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن موازین اسلامی در خصوص اعطای مجوزهای ارشاد، بیان کرد: در مورد موسیقی آلبوم هایی که در خارج منتشر می شود شعر هایش را شورای شعر ادبی بررسی می کند و آهنگش را  هم یک گروه موسیقی دان بررسی می کند و اجرایش را یک گروه دیگر می بیند و بعد از دیدن اجرا اجازه می دهند به صورت کنسرت اجرا شود.

وزیر ارشاد با اشاره به نظارت های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فیلم، بیان کرد: شورای فرهیختگان که شخصیت روحانی هم در آن است به عنوان شورای پروانه ساخت اجازه ساخت فیلم را می دهند و بعد از اینکه فیلم  ساخته شد شورای پروانه نمایش آن را بررسی می‌کند اگر در صورت وجود اشکال می گویند اصلاح شود و اگر قابل اصلاح نباشد اجازه اجرا نمی دهند.

جنتی با تاکید بر پایبندی به ارزش های اسلامی  و انقلابی که براساس وظایف قانونی و دیدگاه های اسلامی و انقلابی بر دوششان است، خاطر نشان کرد: ما خودمان را حافظ ارزش های که داریم چه ارزشهای ملی و چه ارزشهای اسلامی می دانیم و نیامده ایم که آنها را کم رنگ کنیم.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false