نقص فنی درخط دو مترو تهران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نقص فنی درخط دو مترو تهران

بروز مشکل در خط دو قطار شهری(مترو) تهران صبح شنبه موجب ازدحام بیش از حد جمعیت در ایستگاه صادقیه و سردردگمی مسافران مترو در این مسیر شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، بسیاری از مسافرانی که صبح امروز قصد استفاده از مترو در مسیر خط دو از ایستگاه صادقیه تا فرهنگسرای اشراق در تهرانپارس را داشتند به دلیل بروز اختلال در حرکت قطارهای این خط و نبود قطار شهری در ایستگاه، مجبور به ترک مترو شدند.

یک مقام مسوول در شرکت قطار شهری تهران و حومه(مترو) دراین خصوص گفت: بروز نقص فنی در یکی از قطارهای خط دو مترو موجب بروز مشکل در سرویس دهی در این مسیر شد.

وی افزود: نقص فنی قطار موجب بروز تاخیری نیم ساعته در حرکت قطارهای خط دو مترو شد که به همین دلیل شاهد ازدحام جمعیت در ایستگاه صادقیه برای استفاده از مترو بودیم.

به گفته ی وی، اکنون با رفع نقص فنی قطار، مشکل حل شده و خط دو مترو با تمام ظرفیت کاری خود مشغول سرویس دهی به شهروندان و جابجایی مسافران در طول خط می باشد.

خط دو مترو از ایستگاه صادقیه در غرب تهران آغاز و به ایستگاه فرهنگسرای اشراق در منطقه شرق شهر تهران ختم می شود و پیک استفاده از مترو در ساعت اولیه صبح بدلیل شروع فعالیت ادارات و دستگاههای دولتی بسیار بالا است.
 

 

منبع: ایرنا

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false