×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نخستین شب خاطره جهادگران اعزامی دورافتاده ترین روستاهای کشور برگزار شد + عکس

در این مراسم که با استقبال بی نظیر گروه های جهادی مواجه شد سردار افشار، لاله افتخاری، مجتبی شاکری، خانواده شهیدان شاطری، کارگر، مومنی و فرزندان حاج عبدالله والی نیز حضور یافتند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، نخستین شب خاطره جهادگران با حضور صدها نفر از گروه های مطرح جهادی که برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی به دورافتاده ترین و صعب العبور ترین مناطق و روستاها در سراسر کشور می روند برگزار شد.

این مراسم با استقبال بی نظیر گروه های جهادی در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد و حتی برخی از جهادگران سایر استان ها که خبر آن را از رسانه ها مشاهده نموده بودند خود را به تهران رسانده و در شب خاطره حضور یافتند.

سردار افشار، معاون اجتماعی وزارت کشور در دولت قبل، لاله افتخاری- نماینده مجلس، مجتبی شاکری- عضو شورای شهر تهران، ودود حیدری- مسئول بسیج دانشجویی و حجت الاسلام قاسمیان از چهره های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

همچنین بیان خاطرات تلخ و شیرین اردوهای جهادی از سوی برادران و خواهران جهادگر، اشعاری در توصیف حاج عبدالله والی- جهادگری که ۲۳ سال از عمر خود را در راه آبادانی بشاگرد مصروف نمود و تجلیل از خانواده شهید شاطری، کارگر بزری(از شهدای مدافع حرم)، حسین مومنی(از شهدای جهادگر) و مرحوم عبدالله والی بخش هایی از این مراسم بود.

کتاب« روزهای کاهگلی» که جمع آوری خاطرات تعدادی از پیشکسوتان و فعالان جهادی می باشد در مراسم شب خاطره و با ابتکاری متفاوت رونمایی شد. کتابی که با برداشتن آجرهای چیده شده در فرغون، خودنمایی کرده و توجه حضار و رسانه ها را به خود معطوف ساخت.

گفتنی است شب خاطره جهادی مقرر است در آینده ای نزدیک در کلیه دانشگاه ها، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی که گروه های جهادی فعال دارند برگزار شود.

http://www.basij.ir//parameters/basij/modules/cdk/upload/content/news/15357/shb-khtr-jhd.jpg

 
 
 
 
 
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false