مقابله با مفسدان اقتصادی در هر لباس و شخصیت با جدیت انجام شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مقابله با مفسدان اقتصادی در هر لباس و شخصیت با جدیت انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مقابله با مفسدان اقتصادی در هر لباس و شخصیت با جدیت انجام شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که هیچ متفکر سیاسی در جهان فکر انقلاب دینی برای نظام جهانی نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث ایجاد و گستردن عدالت همه سرزمین‌های اسلامی و افزایش بصیرت برای نفی سلطه در تمامی جهان شده است، افزود: بیداری مردم مظلوم و ستم‌دیده جهان از دیگر دستاوردهای این انقلاب شکوهمند بوده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اسلامی در اندیشه ایجاد تمدنی نوین برای جهان بشریت بر مبنای اسلام، معنویت و عدالت گستری است، ادامه داد: در سایه انقلاب اسلامی ایران و تداوم این حرکت، تمدن نوین برای جهان بشریت طراحی می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم درک و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده است، افزود: برنامه‌ریزی اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با همکاری و تلاش مسئولان و طراحان اقتصادی کشور هم در دولت و هم در مجلس انجام شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بر رشد و بالندگی سرزمینی و ملی تاکید دارد، اذعان داشت: در صورتی که به اقتصاد فراملی، انرژی نفت و گاز و اقتصاد بین‌المللی تکیه کنیم جهان سلطه ما را مدیریت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کشور بر اساس نقشه جامع باید اجرایی شود، اضافه کرد: امسال به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است که باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ و اقتصاد صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به تلاش جهان سلطه برای تخریب اسلامیت نظام و هویت ملی و دینی جامعه با استفاده از ابزارهای مختلف اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه ارشاد اسلامی باید تلاش بیشتری در راستا برنامه‌های فرهنگی با نگاه مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس فرهنگی باید در مقابل تهاجم فرهنگی ایجاد شود، اذعان داشت: مسئولان فرهنگی کشور، مدیران کل فرهنگی استان در این زمینه مسئولیت سنگینی دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم توجه جدی به سلامت فرهنگی جامعه تاکید داشت و گفت: فرهنگ مانند هواست که اگر مسموم شد همه را از بین می‌برد و باید با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های مناسب در این مسیر حرکت شود.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با مفسدان اقتصادی در هر لباس و شخصیت با جدیت انجام شود، اضافه کرد: این موضوع مورد تقاضای همه مردم اران و رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مردم همواره در پی عدالت هستند و مسئولان باید تلاش کنند تا با شدت با مفصدان اقتصادی برخورد کنند و مقابله کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false