صادرات از گمرکات بوشهر ۲۸ درصد افزایش یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
صادرات از گمرکات بوشهر ۲۸ درصد افزایش یافت

معاون امور صادرات و ترانزیت گمرک بوشهر گفت: صادرات از گمرکات بوشهر ۲۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، محسن طاهری صبح جمعه در نشست بررسی وضعیت صادرات و واردات استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نظر صادرات و واردات دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور است و این گمرک همه تلاش خود را برای توسعه صادرات دارد.

وی ادامه داد: طی ۹ ماه ابتدایی امسال ۲۱ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شده که ارزش این میزان کالا بیش از ۱۶ میلیارد دلار بوده است.

معاون امور صادرات و ترانزیت گمرک بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در بین ۱۴۷ گمرک کشور دارای رتبه نخست است، گفت: اقلام صادراتی در بخش‌های صنعتی، معدن، تجارت و کشاورزی به خارج از کشور صادرشده است.

وی باشاره به صادرات ۴.۸ تن صنایع دستی با ارزش ۷۳۲ دلار، اضافه کرد: همچنین ۳۸ هزار تن کالا و محصول کشاورزی به ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار از گمرک بوشهر صادر شده است.

طاهری ادامه داد: در بخش معدن نیز یک میلیون و ۴۳۷ هزار تن محصول به ارزش ۷۲ میلیون دلار و در بخش صنعت ۲۰ میلیون تن محصول با ارزش ۱۶ میلیارد دلار صادر شده است.

وی در ارتباط با استفاده از سیستم‌های نوین در گمرک نیز بیان داشت: طرح‌های مختلفی در گمرک بوشهر به منظور تسریع در روند صادرات و واردات کالا صورت می‌گیرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false