×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شنیده‌های فتح‌الله‌زاده از خریداران سرخابی

مدیرعامل سابق استقلال گفت: نمی‌دانم چند نفر برای خرید سرخابی‌ها پیش قدم شده‌اند اما شک ندارم بخش خصوصی نمی‌تواند این تیم‌ها را بخرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فتح‌الله‌زاده از شرکت بعضی حزب‌های سیاسی در فوتبال خبر داد: من در این چند روز شنیده‌ام بعضی از حزب‌های سیاسی برای خرید استقلال و پرسپولیس در مزایده شرکت خواهند کرد که این برای ۲ باشگاه بزرگ‌ترین خطر است. در همه جای دنیا فوتبال وسیله‌ای است که مردم را از سیاست جدا کند اما متاسفانه در ایران افراد سیاسی برای استفاده تبلیغاتی از دو باشگاه می‌خواهند آن‌ها را خریداری کنند که من فکر می‌کنم این زنگ خطر برای فوتبال است. باید اجازه ورود غیر ورزشی‌ها به فوتبال گرفته شود چون ممکن است خطر بزرگی در کمین دو باشگاه باشد.

او ادعا می‌کند بخش خصوصی در مزایده خرید سرخابی‌ها شرکت نخواهد کرد: من بعید می‌دانم بخش خصوصی بتواند در مزایده خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شرکت کند چون قیمت تعیین شدن خیلی بالا است. به هر حال کسی که می‌خواهد از سرمایه شخصی‌اش برای خرید دو باشگاه استفاده کند، باید این مساله برایش صرفه اقتصادی داشته باشد. به همین دلیل هم من گمان نمی‌کنم بخش خصوصی بتواند در این مزایده شرکت کند چون قیمت‌ها فوق العاده زیاد است و من هم منتظر هستم ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان گفت: من فکر می‌کنم باشگاه استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های دولتی و یا شبه دولتی واگذار خواهد شد و در عمل هم خصوصی سازی در کار نخواهد بود. به هر حال فقط چنین شرکت‌هایی هستند که می‌توانند حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای دو باشگاه هزینه کنند.

 
منبع: نسیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false