سومین دوره نمایشگاه تخصصی نما در گناوه برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سومین دوره نمایشگاه تخصصی نما در گناوه برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین دوره نمایشگاه تخصصی نما ساختمان گناوه گفت: سومین دوره نمایشگاه تخصصی نما ساختمان نیمه اسفندماه در گناوه برگزار می شود

به گزارش "چغادک نیوز"، پیمان اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: سومین دوره نمایشگاه تخصصی نمای ساختمان با دبیری گروه معماری گناوه از ۱۱ تا ۱۷ اسفند در محل نگارخانه  شادروان الله کرم افتخاری گناوه برگزار می شود.

دبیر اجرایی سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه بهبود نما و خط آسمان شهری، ایجاد بستری برای معرفی توان مهندسان طراح گناوه ای و آشنایی و تبادل اطلاعات معماران با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه است.

اسفندیاری با اشاره به سابقه نمایشگاه افزود: این نمایشگاه یکی از تخصصی ترین برنامه ها در زمینه ساخت و ساز و مهندسی در سطح استان می باشد و تمام مراحل آن نظیر طراح پوستر، محدوده پروژه های طراحی شده، شرکت کننده ها، دبیر و هیات اجرایی آن از گناوه هستند.

وی با اشاره به میزان استقبال مردم از دو دوره پیشین این نمایشگاه بیان داشت: طی دو سال گذشته استقبال گسترده ای از این نمایشگاه صورت گرفته و همه مسئولان مربوطه نیز در برگزاری هر چه بهتر آن همکاری کرده اند.

اسفندیاری خاطرنشان نشان ساخت: در نمایشگاه امسال علاوه بر ارایه طرح های برتر، یک کارگاه اموزشی یک روزه مرتبط با معماری و شهرسازی در حین برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین دوره نمایشگاه نما ساختمان گناوه در پایان گفت: امیدواریم که برگزاری این کارگاه آموزشی تاثیر فعالیت های فوق را بیشتر کند و موجب ارتقای سیمای شهر و تسلط بیشتر مهندسان در مبحث طراحی و زیباشناسی شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false