×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح جاده های دیر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری اعضای ۸ نفره باند سارقان مسلح در شهرستان " دیر " از توابع استان بوشهر خبر داد .

به گزارش "چغادک نیوز"،  ، سردار " حیدر عباس زاده " با اعلام این خبر گفت : با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر،  تعداد۸  نفر از اعضای باند سارقان مسلح جاده های جنوبی استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهار داشت : دونفراز متهمان در بازجویی های اولیه پلیس ، به قتل راننده پژوه پارس در اواخر آذرماه سال جاری وهمینطور۸ فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی های دیگر اعتراف کردند.

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات بیشتر این خبر بیان کرد : در بامداد یکی از آخرین روزهای آذرماه سال جاری در دوراهی بردخون یک دستگاه خودرو پژو پارس مورد تیراندازی افراد مسلح قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد، خودرو حامل باتری قاچاق بوده که سارقان با شلیک ۱۸ تیر به سمت خودرو ،  سه تیر به راننده به هویت"عباس" برخورد وباعث قتل وی می شود.

سردار عباس زاده تصریح کرد: پس از بررسی های اطلاعاتی و عملیاتی متعدد، پلیس فرد شرور ۱۸ساله ای به هویت"ع" ساکن یکی از بخش های بردخون را شناسایی در شهر کنگان دستگیرکرد.

 وی بیان کرد :  این متهم در تحقیقات بعدی ، ضمن اعتراف به قتل راننده پزوه پارس به تیراندازی و سرقت های مسلحانه متعددی به همراه افرادی به هویت های "ر" و" الف" اعتراف کرد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه همدستان اصلی این متهم به همراه ۵ متهم دیگر که در سرقت های مختلف این افراد را کمک می کرده اند نیز دستگیر شدند ، خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان تا کنون به

 1 – تیراندازی منجر به قتل در جاده بردخون
۲ -سرقت مسلحانه خودروپزو ۴۰۵ حامل بار کفش و قمه کشی در حوالی روستای کبگان شهرستان دشتی
 3-سرقت مسلحانه از افاغنه و قمه کشی در حوالی روستای آبکش
۴-سرقت مسلحانه خودرو پزو پارس در شهرستان دشتی که در این سرقت یک زن و مرد مجروح و سه کارتن تلفن همراه سرقت می شود
۵-تیراندازی به خودرو پیکان وانت در دوراهی بردخون
۶- تیراندازی به منزل فردی در روستای وحدت آباد
۷-سرقت مسلحانه خودرو پزوه ۴۰۵ حامل بار ال ای دی در پیچ های جاشک
۸- تیراندازی به سمت یک دستگاه خودرو در جاده جاشک و سرقت شش دستگاه دینام از یک گلخانه در بردخون اعتراف کرده اند.

 سردار عباس زاده از دستگیری قاتل اصلی در یک حادثه تیراندازی در شهرستان دشتستان به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز  خبر داد و اظهار داشت: تحقیقات از این سارقان بمنظورکشف جرایم ارتکابی دیگر همچنان ادامه دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false