حمایت آندو تیموریان از رسول خطیبی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حمایت آندو تیموریان از رسول خطیبی

هافبک تیم تراکتورسازی گفت:مطمئن باشید خطیبی با بازیکنان خوبی که دارد می تواند در ادامه لیگ برتر تیم را دوباره به شرایط خوب نیم فصل اول برگرداند.

به گزارش "چغادک نیوز"، آندرانیک تیموریان ددرباره شکست تراکتورسازی مقابل پدیده اظهار داشت:در این بازی گل زودهنگام خوردیم اما به بازی برگشتیم.در ادامه پدیده روی ضد حمله گل دوم را  زد و شرایط ما سخت شد.در ادامه بازی،فشار آوردیم گل مساوی را بزنیم اما شوت ناصحی کار را خراب کرد.فکر می کنم هر چند سال یک بار این گل ها اتفاق می افتند و خیلی نادر هستند.به هر حال لیگ ادامه دارد.تراکتور در کورس قهرمانی می ماند و باخت مقابل پدیده به خاطرات پیوست.

وی درباره انتقادات صورت گرفته از رسول خطیبی پس از این شکست گفت:خطیبی نتایج قابل قبولی گرفته است. برد و باخت در فوتبال هست و این اتفاقات همه جا رخ می دهد و جزیی از فوتبال است.من خوشبین هستم که این تیم می تواند تا روز آخر مدعی قهرمانی باقی بماند.

هافبک تراکتورسازی افزود:خطیبی پس از این شکست خیلی ناراحت بود.او حتی نتوانست به دلیل شرایط جسمی که داشت به نشست خبری برود و برادرش راهی نشست شد.

وی درباره اینکه عباسی،مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی احتمال تغییر در کادر فنی را رد نکرده است گفت:من از هیات مدیره و مدیرعامل می خواهم که از رسول حمایت کنند.مطمئن باشید خطیبی با بازیکنان خوبی که دارد می تواند در ادامه لیگ برتر تیم را دوباره به شرایط خوب نیم فصل اول برگرداند.

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود در ورزشگاه یادگار امام(ره)تونی اولیویرا تشویق شد اظهار داشت:در لیگ ایران این چیزها عادی شده است و برخی هستند که خودجوش مربی قبلی تیم را تشویق می کنند!او هم باشد مربی دیگری و مربی دیگری باشد اگر یک بازی نتیجه نگیرد همین شعارها درباره اش داده می شود.به جای اینکه به فکر پیشرفت باشیم  به فکر حاشیه هستیم.

تیموریان درباره شادی خاص خود پس از گلزنی به پدیده گفت:خوشحالی شخصی بود و به خودم مربوط است.

منبع کاپ

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false