×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شرایط منطقه نوید‌بخش آینده‌ای درخشان برای کشور است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شرایط منطقه و داخل کشور نوید بخش آینده‌ای درخشان برای کشور است، گفت: در قطب بندی‌های جدید جهان آمریکا از ابرقدرتی محض خارج شده است

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا زاکانی در پنجمین شب مراسم جشن بزرگ انقلاب در مسجد چهارمردان طی سخنانی اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات امید ما برای فتح قله‌ها هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط منطقه و داخل کشور نوید بخش آینده‌ای درخشان برای کشور است، تصریح کرد: در قطب بندی‌های جدید جهان آمریکا از ابرقدرتی محض خارج شده است و قدرت اعمال اراده در درسطح جهان، همچون گذشته را ندارد و عامل این ضعیف شدن را نیز ایران اسلامی می‌داند

وی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا و اسرائیل در عراق، افغانستان، لبنان و غزه خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان به برکت انقلاب اسلامی تبدیل به نیرویی قدرتمند شده است و صهیونیست‌ها را بار‌ها تحقیر نموده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار جریان وفادار به انقلاب اسلامی، جریان تجدیدنظر طلب نیز در کشور حضور دارند، گفت: برخی از عناصری که در گذشته به آرمان‌های امام وانقلاب پایبند بودند، در حال حاضر از اصول گذشته عدول کرده‌اند و متاسفانه در برخی موارد مسئولیت‌های مهمی نیز دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود جریان تجدید نظر طلب سبب شده است تا نگاه‌ها به مقولات و مفاهیم  دوگانه شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه قدرت آمریکا را به رسمیت نشناخته‌اند اما در مقابل جریان تجدید نظر طلب باوری به مبارزه به جریان سلطه ندارد هژمونی آمریکا را قبول کرده است، حتی در دوره اصلاحات کتابی نوشته شد و رسما در آن قدرت آمریکا و لزوم تبعیت از آن را مطرح کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا دیگر آن دشمن قدرتمند گذشته نیست و اکنون ایران در جهان تاثیر گذار است و معادلات آمریکا را بار‌ها برهم زده است.

زاکانی خاطرنشان کرد: مسئولان آمریکایی در سال ۲۰۱۱ اعلام کردند دیگر خاورمیانه برایشان خطر نیست، بلکه تهدید اصلی برای آن‌ها چین است که از نظر اقتصادی درحال پیشی گرفتن از آمریکاست.

عضو جبهه رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا امروزه محتاج‌تر از هر زمانی به ایران است و ما متاسفانه از این فرصت استفاده نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نبض معادلات قدرت در منطقه با ایران می‌تپد، خاطرنشان کرد: آمریکا ۱۷۰۰ میلیارد در عراق هزینه کرد اما در‌‌ نهایت شکست خود و عراق را دو دستی تقدیم ایران کرد.

زاکانی گفت: آمریکا در اوج ذلت است اما عده‌ای می‌خواهند در کشور دست آمریکا را بگیرند تا فرو نپاشد.

وی خاطرنشان کرد: در داخل کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد و علت این مسائل به ما مسئولین برمی گردد، درحالی که رهبر معظم انقلاب سالهای پیش در این باره هشدار داده بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌ها به قدرت ما واقفند و می‌دانند وقتی موشک ماهواره بر به آسمان پرتاب می‌شود چه معنایی دارد.

زاکانی با بیان اینکه مبارزه با فساد در هر سطح و جریانی مطلوب است، خاطرنشان کرد: ما فسادهای صورت گرفته در حوزه نفت وگاز بین سالهای ۷۶ تا ۸۴ را فراموش نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود در داخل کشور به دست آمریکایی‌ها حل نمی‌شود، گفت: آمریکا به دنبال ایجاد مشکلات در ایران است و مسائل داخلی جز با تلاش مسئولین و همراهی مردم حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه جریان‌های مختلف اصولگرا به وحدت اعتقاد دارند گفت: تلاش داریم با محوریت حضرات آیات مصباح، یزدی و موحدی تفاهم صورت بگیرد و مقدمات آن نیز فراهم شده است، اما عده‌ای با این وحدت مخالف هستند.

زاکانی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ گفت: در انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان به خودشان باختند چراکه بین یکدیگر رقابتی کذایی ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه گستره و میزان تخلفات پرونده فساد مهدی هاشمی و رحیمی قابل مقایسه نیستند، اظهار داشت: با فساد در هر کجا و هر جناحی که باشد باید مبارزه کرد و مقابله با  فسادجناح بندی و چپ وراست نمی‌شناسد.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false