×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بهره برداری از سیستم امنیتی – حفاظتی پست ۴۰۰ کیلوولت چغادک

پروژه سیستم امنیتی – حفاظتی پست ۴۰۰ کیلوولت چغادک با حضور مهندس حسین افراز مدیر کل حراست شرکت توانیر ، حسن ابراهیمی فرماندار بوشهر ، مهندس محمدرضا مشفقیان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس ، مقامات و مسئولین استان بوشهر مورد بهره برداری و افتتاح رسمی قرار گرفت.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پول‌نیوز، مهندس حسین افراز مدیرکل حراست شرکت توانیر در آئین بهره برداری از پروژه سیستم امنیتی – حفاظتی دوربین مدار بسته پست ۴۰۰ کیلوولت چغادک با بیان این مطلب که صنعت برق بعنوان صنعت پایه و اساسی در کشور مطرح می باشد اظهارداشت: صنعت برق نه تنها در مجموعه صنعتی تأثیر گذار و مورد توجه ویژه است، بلکه در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی نیز موجب پیشرفت و ارتقاء تمام جوامع می باشد لذا حفظ و نگهداری از تأسیسات برق، همواره در اولویت امور صنعت برق قرار دارد.

افراز  خاطرنشان کرد: درصنعت برق کشور با زدن یک کلید می توان براحتی با مردم ارتباط برقرار کرد و این ارتباط از اهمیت قابل توجهی برخوردار است چرا که ما کارکنان صنعت برق کشور لحظه به لحظه خود را خدمتگزار مردم شریف می دانیم.

مدیرکل دفتر حراست شرکت توانیر از پروژه سیستم امنیتی – حفاظتی ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت چغادک به عنوان یک پروژه پراهمیت و با ارزش در کشور یاد کرد و افزود: مجموعه حراست شرکت توانیر طی دو سال اخیر با جذب نیروهای کارآمد ، کاردان و متخصص ، بمنظور حفاظت از تأسیسات برق در سطح کشور تلاش بسیاری انجام داده است.

بهره برداری از سیستم امنیتی ? حفاظتی پست 400 کیلوولت چغادک

 

افراز ادامه داد: دراین زمینه می توان به طور نمونه به پروژه پست چغادک که از نوع اقدامات حفاظت فیزیکی است اشاره کرد.

وی افزود: طراحی، اجرا، استفاده از تجهیزات مدرن و بکارگیری تجهیزات دقیق و کارآمد ، از جمله اقداماتی است که در ایستگاه مزبور انجام شده است .

در ادامه مراسم مهندس محمدرضا مشفقیان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژگی پست ۴۰۰ کیلوولت چغادک با ظرفیت ۱۳۵۰ مگاولت آمپر اشاره کرد و گفت: این تنها ایستگاهی در کشور است که از ظرفیت بالا برخوردار است و بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان ارزش مالی دارد و نظیر این ایستگاه در ایران نداریم.

مشفقیان در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با ورود چنین سیستم حفاظتی و انجام کارهای پشتیبانی که بعد از حفاظت انجام می شود شاهد هیچ حادثه ای در هیچ سطحی نباشیم.

برپایه این گزارش شرکت کنندگان در مراسم از نزدیک با نحوه عملکرد سیستم امنیتی حفاظتی دوربین مداربسته ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت چغادک آشنا شدند و مسئولین مربوطه به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند . شایان ذکر است سیستم مزبوربا نصب ۵۵ دوربین گردان و کایت و احداث ۲ کیلومتر فیبر نوری ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته که اجرای آن ۶ ماه به طول انجامیده است .
 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false