×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بررسی موضوع محرومیت زدایی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه/ پیگیری تکمیل احداث دانشکده دندانپزشکی+تصاویر

جمیری موضوع محرومیت زدایی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان های بوشهر گناوه و دیلم در زمینه های خدماتی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی را از جمله موضوعاتی مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس از نشست با سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد، و گفت: در این جلسه پیرامون پروژه های متوقف شده و نیمه تمام بوشهر، گناوه و دیلم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالکریم جمیری با اشاره اهم اهداف و راهبردهای قرب در امر سازندگی، کمک به اجرای برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران، استفاده بهینه از منابع و امکانات و استعداد های عمرانی و اقتصادی، کسب تجربه و دانش فنی به منظور افزایش توان رزمی و دفاعی، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نیروهای بسیجی در توسعه اقتصادی کشور و کمک به مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم از محل منابع قرب را از جمله وظایف این قرارگاه عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به مسئولیتی که این قرارگاه دارد با فرمانده آن نشستی را هماهنگ کردیم تا در خصوص برخی امور مهم استان و با همکاری وی بتوانیم در راستای حل این مسائل تصمیماتی اتخاذ گردد و آنچه که نیازمندی های منطقه است در دستور کار قرار گیرد.

جمیری موضوع محرومیت زدایی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان های بوشهر گناوه و دیلم در زمینه های خدماتی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی را از جمله موضوعاتی مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

وی گفت: یکی از اساسی ترین ماموریت های قرار گاه خاتم در اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم کشور است و در همین راستا ما پروژه هایی را که این قرارگاه در چارچوب ماموریت به موسسه الهادی، قرارگاه نوح و قرارگاه سازندگی کوثر انجام می دهد را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت افزود: در این دیدار مقرر شد که به حول قوه الهی، قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه هایی را که در دست اجرا دارد به ثمر برساند و با هماهنگی لازم یک سری پروژه های جدید هم تعریف شود تا در جهت رفع محرومیت روستایی و شهری اقدامات مفید و موثری انجام گیرد.

جمیری بررسی موضوع دو بانده شدن راه اهرم- برازجان- گناوه- دیلم بویژه قطعه اصلی آن یعنی بین گناوه و دیلم را از مهمترین موضوع مورد بحث در این جلسه دانست، و گفت: این جاده به دلیل کم عرض بودن و و تک بانده بودن آن، خطرات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده و متاسفانه حادثه خیز شده است.

وی همچنین بررسی موضوع تکمیل پروژه احداث دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را از دیگر پروژه های مهم شهرستان بوشهر دانست و گفت: در این جلسه به اهمیت این مساله تاکید شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false