کشف ۳۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان/الویت کاری پلیس برخورد با قاچاقچیان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کشف ۳۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان/الویت کاری پلیس برخورد با قاچاقچیان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: از الویت های کاری پلیس برخورد با قاچاقچیان عمده وخرده فروش مواد مخدر می باشدکه دراین راستا امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدررا کشف نموده است که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علیرضا رزمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار"چغادک نیوز"، گفت: نمایشگاه توانمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر که به صورت محله ای محور در سطح استان در حال اجراست تا کنون در شهرستانهای ، دشتستان، تنگستان، گناوه و کنگان نیز برگزار شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف نموده است که نسبت به سال گذشته این کشفیات ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.


وی ادامه داد: یکی از الویت های کاری پلیس برخورد با قاچاقچیان اعم ازعمده فروش و خرده فروش مواد مخدر می باشد که امسال نسبت به این موضوع شدت بیشتری داده ایم و محله به محله پاکسازی شده است .
سرهنگ رزمی با اشاره به اینکه نمایشگاه محله محور با رویکرد جدید در جوار مساجد برگزار شده است بیان داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است که در بین دو نماز در مساجد با مردم صحبت شود و از مردم درخواست شود که با پلیس همکاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: کلیه اقداماتی که همکاران بنده در پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می دهند در راستای برخورد یا کشف مواد مخدر بوده است و همه محصول همکاری و همدلی مردم است که نقش مردم در این زمینه بسیار پر رنگ می باشد.
 جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده در سطح استان هم سنتی است و هم صنعتی،  خاطر نشان کرد: بیشترین مواد مخدر کشف شده در سطح استان سنتی می باشد.
 نمایشگاه توانمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر این بار در شهر بوشهر و در جوار مسجد حضرت زهرا(س) این شهر با استقبال شهروندان بوشهری برگزارشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false