×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چغادک در اولویت ارتقاء به بخش قرار گرفت+ تصاویر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از دیدار خود با دکتر حاجی میرزایی دبیر هیات دولت به جهت پیگیری ارتقاء شهر چغادک به بخش خبر داد، و گفت: شهر چغادک با توجه با کار کارشناسی که از سوی وزرات کشور انجام گرفته، شایستگی لازم را جهت بخش شدن دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سوک از دیدار خود با دکتر حاجی میرزایی دبیر هیات دولت به جهت پیگیری ارتقاء شهر چغادک به بخش خبر داد، و گفت: شهر چغادک با توجه با کار کارشناسی که از سوی وزرات کشور انجام گرفته، شایستگی لازم را جهت بخش شدن دارد.

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه نظرات کارشناسی در خصوص شایستگی شهر چغادک به بخش در دو نوبت به وزارت کشور اعلام شده است، اظهار داشت: متاسفانه با توجه به اینکه پیگیری های متعددی در این بارهطی یک سال اخیر، اما این کار از سوی دولت انجام نگرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه دو بار این نظر به وزارت کشور اعلام شده است اما در یکسال اخیر این امر توسط دولت بدلیل اصلاح لایحه تقسیمات کشوری معطل مانده است، بیان کرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم دولت تصمیم گرفته مواردی را که شایستگی لازم را جهت ارتقاء به بخش دارند را در دستور کار خود قرار دهد.

جمیری با بیان اینکه این نشست در جهت تسریع در تصویب ارتقاع شهر چغادک به بخش توسط هیات دولت بود، تاکید کرد: شهر چغادک با کارهای کارشناسی که از سوی وزارت کشور انجام شده، شرایط لازم را جهت بخش شدن دارد.

وی در پایان گفت: در این نشست مقرر شد شهر چغادک به دلیل شایستگی های لازمی که دارد، در اولویت ارتقا به بخش قرار گیرد.

      

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false