نقش پلیس مبارزه با مواد مخدراستان به عنوان پایگاه مبارزه با مواد مخدر جنوب کشور | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نقش پلیس مبارزه با مواد مخدراستان به عنوان پایگاه مبارزه با مواد مخدر جنوب کشور

این روزها پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان پایگاه مبارزه با مواد مخدرجنوب کشورفعالیت دارد که در این راستا بار دیگر درخارج از استان، ۱۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر را از یک تانکرحمل روغن نباتی کشف کرده است.

سرهنگ وحید زرین کلاه در گفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: روز گذشته یک باند منسجم مواد مخدرکه یک محموله جاساز مواد مخدر را دریک تانکر حمل روغن نباتی جاسازی نموده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر شناسایی و از این تانکر ۱۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهراضافه کرد: این باند منسجم قصد داشت محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به استانهای مرکز کشور انتقال دهد که با توجه به توان عملیاتی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس استان بوشهردر مسیر اطلاعاتی ما قرار گرفت.

وی ادامه داد: در خروجی شهر شیراز به طرف اصفهان خودروی حمل مواد شناسایی و ۹۹ کیلو گرم تریاک و ۷۹ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد و در این راستا یک نفر راننده دستگیر و خودروی حمل نیر توقیف شده است.

 سرهنگ زرین کلاه  با اعلام اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان به عنوان پایگاه مبارزه با مواد مخدربه منطقه جنوب اشرافیت کاملی دارد افزود: مدتهاست که قاچاقچیان مواد مخدر به دلیل اشرافیت بالای پلیس استان بوشهر مسیر عبور خود را از استان بوشهر تغییر داده اند و این چندمین بار است که در استانهای هم جوار عملیات انجام می دهیم .

وی با بیان اینکه با کشف این محموله کشفیات استان نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد رشد داشته است گفت: در هفته های قبل طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی که درکوهدشت لرستان داشتیم یک باند مواد مخدر که در جنوب کشور فعال بودند متلاشی شد و۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش از یک خودروی حامل بار نوئپان چوب کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهردر پایان از همکاری و تعامل بسیار خوب سردار فرماندهی انتظامی استان فارس با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تشکر کرد.

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false