×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
صادقی: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: در روزی که شانس برد داشتیم شکست خوردیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی بعد از شکست یک بر صفر سایپا مقابل استقلال گفت: هر دو تیم قدرتمندانه بازی کردند و ما هم در دفاع و حمله خوب بودیم و می‌توانستیم برنده این بازی شویم.

وی درباره نیمکت‌نشینی‌اش گفت: از ۱۸ بازی سایپا در ۱۰ بازی حضور داشتم و امروز هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدم. تمامی نفرات ما خوب کار کردند و مشکلی وجود ندارد.

صادقی ادامه داد: تیم ما در نیمه اول خوب کار کرد اما در دقیقه ۴۴ که دقیقه بسیار بدی است، گل خوردیم. در نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار ما بود و اگر نیمه اول را با تساوی تمام کرده بودیم، حتی می‌توانستیم برنده باشیم اما استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد. 

وی درباره حضور تماشاگران گفت: جای خوشحالی دارد که استقلال و پرسپولیس به کرج می‌آیند و با ما بازی می‌کنند. این بازی‌ها در میان تماشاگران هم شور و حال ایجاد می‌کند. تیم‌های دیگری مانند تراکتورسازی تماشاگران زیادی دارند.

بازیکن سایپا درباره خاطراتش از دهه فجر گفت: من متولد ۱۵ بهمن و در دهه ۵۰ هستم و امروز روز تولدم است. در گذشته مراسم‌های خوبی در مدارس برگزار می‌شد اما نمی‌دانم هنوز هم آن مراسم‌ها هست یا نه.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false