شبکه جمع‌اوری فاضلاب در ساحل گناوه اجرا شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شبکه جمع‌اوری فاضلاب در ساحل گناوه اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌جمع‌آوری فاضلاب گناوه که تاکنون ۱۴۰ کیلومتر آن اجرا شده، عملیات اجرایی شبکه جمع‌اوری فاضلاب در ساحل گناوه اجرا شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تسنیم ، کیقباد یاکیده عصر امروز در آیین اجرای شبکه جمع‌اوری فاضلاب در ساحل گناوه با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به بوشهر توجه خاصی به  تکمیل پروژه‌ فاضلاب بوشهر شد اظهار داشت: برای تکمیل پروژه فاضلاب بوشهر در سفر رئیس جمهور به بوشهر ۱۷۰ میلیارد تومان مصوب شد که این اعتبار نقش مهمی در تسریع در تکمیل این طرح و بهره‌مندی مردم این شهر از پروژه دفع فاضلاب می‌شود.

وی با اشاره به پروژه جمع‌آوری فاضلاب گناوه تصریح کرد: این پروژه اکنون دارای ۸۶٫۲ درصد پیشرفت است که امسال برای تسریع آن ۴۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال در اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب سرمایه گذاری شده است گفت: براساس احجام مندرج در موافقت‌نامه اولیه این طرح، برای تکمیل آن به ۴۸۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یاکیده افزود: براساس توسعه نقاط مختلف شهری گناوه برای اتمام کل طرح به یک‌هزار و ۶۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

  وی، با اشاره به اجرای شبکه جمع‌اوری فاضلاب در ساحل گناوه بیان کرد: در اجرای طرح‌جمع‌آوری فاضلاب گناوه ۳ کیلومتر شبکه فاضلاب در ساحل گناوه اجرا می‌شود که برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرخاطرنشان کرد: با اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب گناوه ۱۲ هزار خانوار از این طرح بهره‌مند هستند و روزانه بیش از ۱۰ هزار متر مکعب فاضلاب, دفع بهداشتی می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false